• Zyprexa

BF Juni 2020

Hej hej!

Har stalkat den här tråden sen jag plussade och nu vågar jag äntligen skriva in mig på er lista :) Är just nu i vecka 12+5 enligt tidigt ultraljud.

Bf 6/6 2020

• Zyprexa
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-11-29 17:29:35 följande:

Grattis smygare där!

Varför nicket Zyprexa?

Tack detsamma får väl jag säga :)

Det har hängt med sen jag spelade spel online när jag var yngre, haha :P
  • Zyprexa
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-11-29 20:31:11 följande:

Okej.. blev så fundersam eftersom det är ett antipsykotiskt läkemedel

Förstår det :P
  • Zyprexa
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-12-02 11:01:07 följande:

Jag kunde knappt somna inatt. Blev väldigt sent. Men det gick jättebra idag! Vilka fina å tydliga bilder en fick se! Per omgående fick vi höra att hjärtat slog. Lägsta risken tr13+18 & låg på 21. Såg även en ?boll? som var ett hematom, tydligen inte helt ovanligt att det ses. Så bör nog börja ställa in mej på att detta kan gå vägen. Det är någonting som gnager i mig ännu. Knepig känsla.

Men åh så härligt att det gick bra :)
  • Zyprexa
    Enniie skrev 2019-12-14 16:13:40 följande:

Nej, det är inte vår grupp. Den vi har är helt hemlig och går inte att söka på.

Om du vill bli tillagd så skicka ett meddelande och adda mig på fb, så fixar jag det.

Mitt namn är Jennie Lilja, och jag har 4 av mina kids som omslagsbild.

Hej hej! Jag tror att jag har lyckats skicka ett meddelande till dig på FB. Vill gärna vara med i gruppen men vill gärna inte gå ut med namn här på FL.
  • Zyprexa

Enniie, kolla gärna dina meddelanden på FB, vet inte om jag skickade till rätt :)

• Zyprexa
    Anonym (Hallen) skrev 2019-12-22 23:15:49 följande:

Oj vad det kan skilja i olika landsting ???? hoppas det i alla fall kan erbjudas inom snar framtid även i region norrbotten. De ska just införa ett tidigare rul i v 14, så vi blev glada att vi fick erbjudande att göra ett fast det inte är helt infört ännu.

Är det fler än jag som fortfarande mår illa? V 17 nu..

Här är en till som fortfarande mår illa! Är också i vecka 17, mår illa då och då under dagen och har kräkts varje morgon sedan vecka 6, haha. Man får väl se det som en positiv grej tänker jag :P
Svar på tråden BF Juni 2020