Inlägg från: kristina27 |Visa alla inlägg
  • kristina27

BF Juni 2020

Hej på er! Jag är gravid i v9 (8+1) var tidigare med i BF maj gruppen men blev idag tillbaka flyttad 3 dagar så det blir ett Juni barn istället :)

Har sedan i förrgår haft bruna flytningar/blödningar med koagulerat blod i. Blev självklart orolig och trodde det var missfall. Fick en tid nu på morgonen för VUL och ser då att bebisen lever, hjärtat tickar för fullt och allt ser bra ut säger läkaren. <3 vilken lättnad! Nu vill man bara att de fortsatta kritiska veckorna ska swisha förbi. Kram

• kristina27
    Anonym (Tomte) skrev 2019-10-24 21:01:09 följande:

Vecka 5+2 idag. Någon mer än jag som ibland upplever att gravidsymptomen går fram och tillbaka? Imorse kände jag mig exempelvis väldigt gravid (och teststickan visade tydligt starkare plus också) och nu på eftermiddagen/kvällen har jag känt mig ganska som vanligt. Var lite samma sak igår. Man blir ju lite orolig när det händer och tänker att det är på väg att stanna av.. Någon mer?

Så har det varit och är för mig också fortfarande i v9 :)

Verkar va normalt :)
  • kristina27

Jag har fått missfall nu i vecka 11. Är helt förstörd så jag säger tack för mig och lycka till alla ni andra<3

• kristina27

[quote=80024832][quote-nick]vår sommar skrev 2019-11-10 20:18:26 följande:[/quote-nick]

Nej, beklagar verkligen. Är du helt säker? Man kan ju blöda under en normal graviditet om det nu är det som hänt. Ta hand om dig och skickar mängder med styrkekramar.

[/

Helt säker tyvärr.. VUL visade att lilla ärtan precis dött när vi kom in. Spenderade sedan dagen på gynakuten igår för att hjälpa kroppen på traven o skynda på utdrivningsprocessen.. kram

Svar på tråden BF Juni 2020