Inlägg från: Let it Rain |Visa alla inlägg
  • Let it Rain

BF Juni 2020

Hej tjejer! Hoppar in i denna tråd då jag plussade idag. BF 14 juni.

Väntar min tredje och har en av vardera könet. Fick ett tidigt MF i juni och hoppas så på att denna vill stanna kvar.

• Let it Rain
    Guilly skrev 2019-10-06 15:32:14 följande:

Det är sant :). Jag är i vecka 5. Går snart in i vecka 6. Beräknat datum enligt appar är 9-10 juni. Tänkte gå med i fb -gruppen om några veckor. Vilken vecka är du i?

Ett tips är att gå med redan nu, för de flesta grupper brukar stänga vid 100 medlemmar vilket gör att de som väntade inte kan komma med.
  • Let it Rain
    Chuckiiii skrev 2020-04-29 18:08:43 följande:

Snuvig och tät precis hela tiden! Gravidtäppa med lite pollen på toppen. Den som försöker ta mitt nässpray riskerar döden kan jag säga!:p

Det slog mig först för typ en vecka sen, att min man kan bli sjuk och då inte få va med!! Kommer inte på någon jag skulle vilja ha med mig! Hade möjligtvis varit min kompis som bor i Malmö, lite långt från Göteborg dock:(

Får bli min syster i värsta fall.. men han brukar hålla sig frisk så håller tummarna!

Går in i v.35 på fredag. Börjar bli jobbigt stor och samla på mig vatten. Kan knappt gå på eftermiddan trots att jag sitter hemma och jobbar och rör mig minimalt :(

Namn, gah! Har ett flicknamn som jag verkligen gillar, men verkar svårt att få igenom det hos pappan:/ pojknamn har vi några st som vi båda tycker är ok:)

Men familjens gener pekar på ett flickebarn så..

Jag ska också föda i Gbg och ligger bara 2 dagar efter dig i graviditeten. :)
  • Let it Rain
    Chuckiiii skrev 2020-05-04 11:11:19 följande:

Oj, vad roligt! Väntar du första eller är det ett syskon?

Jag väntar min trea nu. :) Syskonen är födda -16 resp -18.
Svar på tråden BF Juni 2020