Inlägg från: MadameRoxxx |Visa alla inlägg
  • MadameRoxxx

BF Juni 2020

Plussade häromdagen på bim+1 :D Bf 3/6. Har fortfarande svårt att greppa allt, första barnet. Hade inga symtom och trodde faktiskt mensen bara skulle komma dagen därpå, den kan ju variera haha. 

• MadameRoxxx
    1 juni: Mickis89, rosen91

2 juni: Lilly

3 juni: Macimaze, MadameRoxxx

4 juni: milla89, (K)

5 juni:

6 juni: Enniie, Kira369

7 juni:

8 juni:

9 juni:

10 juni:

11 juni:

12 juni:

13 juni:

14 juni:

15 juni:

16 juni:

17 juni:

18 juni:

19 juni:

20 juni:

21 juni:

22 juni:

23 juni:

24 juni:

25 juni:

26 juni:

27 juni:

28 juni:

29 juni:

30 juni:
  • MadameRoxxx
    Enniie skrev 2019-09-28 09:25:23 följande:

Välkomna alla nya, och grattis!

Hur mår ni?

Har ni några symtom?

Jag får lite mindre mensvärk då och då, ömma bröstvårtor och somnar tiiidigt på kvällarna, haha. Har ni skrivit in er ännu?
  • MadameRoxxx

Alltså är det någon som kommer stanna i den här tråden? Har inte lust att gå med i en fb-grupp och förstår inte riktigt tanken med att man började skriva här om man sedan ska byta forum =) 

• MadameRoxxx
    Trohoppkärlek91 skrev 2019-10-02 21:15:21 följande:

Jag kommer stanna här och inte medverka i fb ännu eftersom jag inte vill säga till någon vem ja är ????

Jag känner inte mkt alls ännu.. är mitt andra barn. Vi funderar mest på när vi ska berätta mm ????

Kul :)
    Ja, vi känner samma. I och med att det är första barnet för oss så är man ju lite nojig, så tror vi kmr vänta till v 12. men det är SVÅRT att hålla det inne, haha! och sedan kommer frågan - HUR ska vi berätta? :P 
  • MadameRoxxx
    Guilly skrev 2019-10-02 14:10:15 följande:

Plussade igår men så sjukt nervös och hoppas den håller i sig där inne. Ömma bröst och lättare ?mensvärk?, trött och ont i ryggen. Väldigt illamående på morgon och kväll.

Stort grattis :D 
Svar på tråden BF Juni 2020