Inlägg från: Anonym (Löpmage) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Löpmage)

Anonyma chattar otrohet?

Han gör samma sak som du gör nu. Diskuterar ert sexliv anonymt på Internet. Inga konstigheter.

• Anonym (Löpmage)
    Anonym (Nej) skrev 2019-09-20 14:49:56 följande:

Det gör hon väl inte. Hon har skrivit att HON har mindre sexlust numera. Inte pratat om deras gemensamma sexliv och verkligen inte visat bilder.

Delat bilder? Läs om, läs rätt.
  • Anonym (Löpmage)
    Anonym (Nej) skrev 2019-09-20 15:05:50 följande:

Hon har fortfarande inte berättat om deras sexliv.

Om man inte är alltför aspig så förstår av trådstarten att aktiviteten i sänghalmen har avtagit de senare åren. Det är att berätta om sitt sexliv.
  • Anonym (Löpmage)
    Anonym (man) skrev 2019-09-20 15:23:17 följande:

Om man inte är så aspig och tolkar saker som man behagar så förstår man att det hon irriterar sig över är hans hemlighetsmakeri inte sexlivet.

Det håller jag med om
  • Anonym (Löpmage)
    Anonym (Nej) skrev 2019-09-20 15:19:44 följande:

Att aktiviteten har avtagit är inte samma sak som att beskriva ett sexliv. På något sätt. Du tycker att: Vi har inte så mycket längre, är samma sak som: vi brukar ha analsex medan jag pullar henne?

Det står inget om att han har berättat grova ingående detaljer. Det står inte att han beskrivit sitt sexliv. Han kanske bara harxm dryftat sin sextorka anonymt. Jag vet inte. Du vet inte.

Jag är gift sedan många år. Min fru har en nära vän. Jag räknar med att hon någon gång pratat om sitt/vårt sexliv med sin vän. Konstigt vore annars. Även om jag inte är 100% bekväm med det så är det något jag får acceptera. Att skriva anonymt på Internet är ännu mer harmlöst.
  • Anonym (Löpmage)
    Anonym (man) skrev 2019-09-20 17:13:39 följande:

Fast det är väl skillnad på nära vänner och okända människor på chatt?

Och sen har vi ju hemlighetsmakeriet, om det han gör är så rumsrent varför smyga med det?

Självklart är det skillnad. Min frus nära vän är inte min nära vän. Hellre anonymitet än att någon i min pereferi vet vad jag håller på med i sängen.
Svar på tråden Anonyma chattar otrohet?