Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

7 månaders vill inte äta

Barn klarar sig bara med amning, ät varierad kost. Tex. Så får barnet i sig variation av vitaminer. Och roligare för dig!? :)

Men jag är ingen amnings mamma som ammar länge. Prova byta kost?! Av smak annan burkmat är det Findus du har ta annan sort?! Prova byta ut lite och amma??

• Gameofthrones

Hmm, tänker...

Kan det vara ngt i halsen? Barn kan ju få ont i halsen också? Har du märkt ngt mer än vanligt? Gnäller mer eller vill bara ha just amning? Kanske barnet vill vara ha vätska utav nån anledning? Har det varit så i perioder eller har det bara kommit!? Bara hux flux?

• Gameofthrones

Hmm, tänker...

Kan det vara ngt i halsen? Barn kan ju få ont i halsen också? Har du märkt ngt mer än vanligt? Gnäller mer eller vill bara ha just amning? Kanske barnet vill vara ha vätska utav nån anledning? Har det varit så i perioder eller har det bara kommit!? Bara hux flux?

• Gameofthrones

Hmm,

Kan det vara närhetsperiod? Barn kommer i perioder med det där.

Min älsta son som går nu i mellanstadiet. Han är väldigt nära mig just nu. Skickar sms ifrån skolan hej mamma är på G hemåt. Har tre, när dem va i din dotters ålder älsta var självständig, mellersta va otroligt nära oss båda i familjen minsta lillgammal för självständig tycker jag. Hon har varit nära oss också men inte på det sättet. Fick hon en kram så var hon nöjd.

Sönerna va mer på bröstet vid den åldern. 7 månaders ålder.

Svar på tråden 7 månaders vill inte äta