• Vilsennikko

Ser ni på porrfilm/vuxenfilm med eran partner

Jag undra hur ni ser på det här med vuxenfilm?

Ser ni på det o isf varför?

Är det upphetsande?

Ser ni på det tillsammans med eran partner?

Är du man eller kvinna?

• Svar på tråden Ser ni på porrfilm/vuxenfilm med eran partner
  • Anonym (Ja)
    Vilsennikko skrev 2019-09-15 22:03:10 följande:

Är det upphetsande?

Är du man eller kvinna?

Ja. För att pigga upp det lite när vi har tröttsex.

För mig, ibland, beror på vilken kategori det är.

Ja.

Kvinna.
  • Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-16 17:41:00 följande:

Ja, jag får med min man på det mesta. Han ser hur galet kåt jag blir och jag tror det är det som gör honom villig att testa saker jag föreslår.

Det är någon enstaka sak han inte vill men då fixar jag det själv när jag onanerar.

Så du är den drivande? Vad kan det vara som han inte ställer upp på menar du?
  • Anonym (Fru29)
    Man 78 skrev 2019-09-16 17:50:09 följande:

Så du är den drivande? Vad kan det vara som han inte ställer upp på menar du?

Wetsex i duschen
  • Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-16 20:03:31 följande:

Wetsex i duschen

Aj då. Hur fixar du wet ensam haha?
  • Anonym (Ja!!)

Jag och min sambo kollar nästan varje gång på porr! Jag suger av honom och leker med min vibrator. När det gått för mig så har vi sex. Då är porrfilmen bara i bakgrunden.

Kan vara lite tråkigt att typ jämt ha filmen på, så jag brukar stänga av den ibland och min sambo säger inget om de

• Anonym (Fru29)
    Man 78 skrev 2019-09-16 22:10:15 följande:

Aj då. Hur fixar du wet ensam haha?

Onanera med dildo och kissar. Det är ett skönt tryck på g-punkten när man är riktigt kissnödig.
  • Underhill

Läckert.

Anonym (Fru29) skrev 2019-09-17 07:51:49 följande:
    Onanera med dildo och kissar. Det är ett skönt tryck på g-punkten när man är riktigt kissnödig.

E vi överens så kör vi
  • sexposed

Rensade nätverket och har en NAS för all lagring, den i sin tur är kopplad så vi kan streama till alla våra tv's enheter här hemma, men även om vi är ute och reser kommer vi åt den i våra mobiler och surfplattor.

Vi brukar ofta ladda ner porrfilmer och porrklipp som vi ser tillsammans och ibland var för sig...men vi är usla på att slänga dem sen, så lite sjukt är det ju att ha ett 50-tal p-rullar och några hundra klipp ha ha.

Ska sägas att många av klippen är inspiration också, när vi letar idéer för kläder, skor och miljöer.

Men mycket porr vart det, dax att slänga

• Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-17 07:51:49 följande:

Aha du hade en variant även för det. Snyggt.

Vill du vara den som ger under wet?
  • Honeybun87

Vi gillar att se på porr, både på egen hand och tillsammans ???? När en av oss jobbar natt så är det upphetsande och kolla på porr på varsitt håll och dela av sig med det man gillar! Det får oss att börja fantisera om det vi ser och det gör att vi pratar mycket om sex! För oss är det roligt och sexigt och upphetsande ! ???? Vi dömer aldrig, istället blir man kåt när man får höra att den andra kollat på något ???????? För oss har porr bara varit något positivt och roligt, något som gör oss kåta!

• Anonym (!)
    Vilsennikko skrev 2019-09-15 22:03:10 följande:

Är det upphetsande?

Är du man eller kvinna?

Ja jag tittar för att jag blir kåt av det. Men jag tittar inte tillsammans med min man då vi inte alls gillar samma typ av porr. 
  • Anonym (Nej inte ihop)

Inte tillsammans. Eftersom han kollar på porr ibland blev jag nyfiken vad han kollade på och jag gillar det. Han kollar på porr där mannen har kameran på axeln så att man ser det som mannen ser. Det är faktiskt rätt läckert för det är ju någonting jag inte kan se. Jag låtsas inte att jag är mannen eller så men det är ganska läckert.

Någon dag när jag har samlat  tillräckligt med mod för det skall jag föreslå att min man filmar mig så. Det hade jag velat se, mig själv från hans ögon. Eller så hade jag inte det, det ser kanske inte så trevligt ut haha. Men någon dag. Hur jag skall lägga fram det vet jag inte, eller hur jag skall förklara varför det skulle vara roligt vet jag inte heller. Är väldigt pryd av mig.

• Anonym (Fru29)
    Man 78 skrev 2019-09-17 11:37:00 följande:

Aha du hade en variant även för det. Snyggt.

Vill du vara den som ger under wet?

Bara med min man, ingen annan. :)
  • Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-17 18:35:20 följande:

Bara med min man, ingen annan. :)

Ja det förstår jag. Såtillvida ni inte har ett öppet förhållande.

Har du några exempel på porr du gillar?
  • Anonym (Fru29)
    Man 78 skrev 2019-09-17 20:18:28 följande:

Ja det förstår jag. Såtillvida ni inte har ett öppet förhållande.

Har du några exempel på porr du gillar?

Du har frågat och fått svar på det! :)
  • Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-18 05:37:43 följande:

Du har frågat och fått svar på det! :)

Ja det har du rätt i, dålig formulering, tänkte mer specifikt. En länk alltså.
  • Anonym (Mandrake)

Nej hon är inte intresserad av porr och hon är inte så intresserad av sex överhuvudtaget heller. Jag kollar gärna på porr och brukar ofta onanera till det.

• KimLinnefeldt

Ja, ibland gör vi det, på mitt initiativ. Hon är inte så förtjust i det, tittar mest bort, men tänder på att jag blir kåt. Och hon säger att hon "tittar ibland".

Det kan vara distraherande med porrfilm medan man ligger, jag tror att man måste öva sig lite, hitta ett sätt att ta in det. Låta det finnas i bakgrunden eller leka att det är vi som är med i filmen, kommentera högt etc.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ser ni på porrfilm/vuxenfilm med eran partner