• Vilsennikko

Ser ni på porrfilm/vuxenfilm med eran partner

Jag undra hur ni ser på det här med vuxenfilm?

Ser ni på det o isf varför?

Är det upphetsande?

Ser ni på det tillsammans med eran partner?

Är du man eller kvinna?

• Svar på tråden Ser ni på porrfilm/vuxenfilm med eran partner
  • Anonym (Fru29)

Jag kollar på porr men helst utan min partner för att jag vill kolla och onanera/reta upp mig själv länge innan jag kommer, medan min man vill kolla i 10min och sen börja knulla. Jag vill dra ut på det.

Det händer att vi kollar ihop men det är ganska sällan.

Varför vill jag kolla på porr? Är det upphetsande? Gissa 3 gånger, vad tror du? ;)

• Vilsennikko

Ja, tycker själv det är upphetsande.

Vill bara höra andras åsikter.

Jag är man o min fru vägrar se på det med mig o hon ser inte på det själv heller.

Har provat nån enstaka gång o ha på när vi har sex, men det blir superstat o krystat, hon ligger o tittar in i väggen typ.

• Anonym (Fru29)
    Vilsennikko skrev 2019-09-15 22:11:41 följande:

Jag är man o min fru vägrar se på det med mig o hon ser inte på det själv heller.

Har provat nån enstaka gång o ha på när vi har sex, men det blir superstat o krystat, hon ligger o tittar in i väggen typ.

Vad är det som gör att hon inte vill kolla? Gillar hon ingen porr alls? Det låter inte som en bra idé att ha på porr under sex, då ska ni bara kolla på varandra.
  • Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-15 22:07:17 följande:

Jag kollar på porr men helst utan min partner för att jag vill kolla och onanera/reta upp mig själv länge innan jag kommer, medan min man vill kolla i 10min och sen börja knulla. Jag vill dra ut på det.

Det händer att vi kollar ihop men det är ganska sällan.

Varför vill jag kolla på porr? Är det upphetsande? Gissa 3 gånger, vad tror du? ;)

Vilken typ av porr gillar du? Något särskilt inslag du tänder mer på?
  • Man 78
    Vilsennikko skrev 2019-09-15 22:03:10 följande:

Jag undra hur ni ser på det här med vuxenfilm?

Ser ni på det o isf varför?

Är det upphetsande?

Ser ni på det tillsammans med eran partner?

Är du man eller kvinna?

Japp ser porr. Därför att det är upphetsande och ett hjälpmedel samt ett substitut.

Ensam. Har sett tillsammans enstaka gång.

Man
  • Vilsennikko

Anonym (Fru29) skrev 2019-09-15 22:19:22 följande:

Vad är det som gör att hon inte vill kolla? Gillar hon ingen porr alls? Det låter inte som en bra idé att ha på porr under sex, då ska ni bara kolla på varandra.

Nja, ja hon gillar inte porr alls, hon är inte så aktiv i sexet heller, lite tråkigt tycker jag.

Är väl därför jag försökt introducera lite porr i hopp om att det ska väcka hennes lust o vilja lite kanske.

Men det funkar inte, hon är inte mottaglig.

Sen har jag inte direkt tjatat om kortfilm heller, men då blir det nog inte bättre heller.

Under sexet, Nej jag vet.

Jag tycker det kan vara upphetsande att ha det där i bakgrunden på nåt sätt.

Samtidigt som jag tittar på o smeker o tar på min vackra fru.
  • Anonym (Fru29)
    Vilsennikko skrev 2019-09-15 22:48:12 följande:

Nja, ja hon gillar inte porr alls, hon är inte så aktiv i sexet heller, lite tråkigt tycker jag.

Är väl därför jag försökt introducera lite porr i hopp om att det ska väcka hennes lust o vilja lite kanske.

Men det funkar inte, hon är inte mottaglig.

Sen har jag inte direkt tjatat om kortfilm heller, men då blir det nog inte bättre heller.

Under sexet, Nej jag vet.

Jag tycker det kan vara upphetsande att ha det där i bakgrunden på nåt sätt.

Samtidigt som jag tittar på o smeker o tar på min vackra fru.

Gör en romantisk middag och prata igenom vad ni gillar och har för fantasier. Ni kanske kan tända till på nytt genom att prova något nytt?

Massage är väldigt mysigt, romantisk och intimt samtidigt som det väcker lust!
  • Anonym (H)

Nej. Ingen av oss tycker det är upphetsande / intressant.

Jag är kvinna.

• Anonym (Fru29)
    Man 78 skrev 2019-09-15 22:22:33 följande:

Vilken typ av porr gillar du? Något särskilt inslag du tänder mer på?

Jag är ganska kinky men tycker överlag om när mannen är dominant. Jag söker efter mycket stepdad/stepbrother, almost caught, sex på allmän plats, double penetration och gangbang men det mest perversa är clownsex.
  • Man 78
    Anonym (Fru29) skrev 2019-09-16 08:57:31 följande:
    Jag är ganska kinky men tycker överlag om när mannen är dominant. Jag söker efter mycket stepdad/stepbrother, almost caught, sex på allmän plats, double penetration och gangbang men det mest perversa är clownsex.
    Clownsex, den var ny. Varför är det så perverst tycker du? Till skillnad mot annan kostymporr tänker jag?

Har din partner en annan smak än dig?
Svar på tråden Ser ni på porrfilm/vuxenfilm med eran partner