Tbinesh skrev 2019-10-23 02:11:52 följande:
Åh, vi var inte alls lika långt gångna som er, vi fick veta i v14 på kub att vår lilla led av acrani, att skallbenet ej fanns så vi hade inga andra val..
Vad hände er i v30? Så himla hemskt, blir så ledsen..
ÅH hoppas på ett plus för er nu!! Så skönt att din kropp kom igång så bra!!
Jag tror min kropp är igång och att jag har ÄL just nu, brukar inte ha såhär ont i vanliga fall vid ÄL men dom där satans gravtesten visar fortfarande väldigt svagt plus och jag fattar inte hur man kan ha ÄL då.. Vi har inte vågat försöka än ifall blödningen skulle sätta igång igen och för att testen visar pos.
Vill nog försöka boka en gynundersökning för att se att allt ser bra ut men det är typ omöjligt känns det som, hittar inga tider någonstans!!
Tog du gravtest efter?
Beklagar<3
Det är aldrig enkelt att mista ett barn i magen oavsett hur långt gången man är. Alla drömmar och framtidsplaner man hade som bara revs bort från ens världsbild på en sekund, usch vad ont det gör.
Jag fick havandeskapsförgiftning som ingen upptäckte i tid. Kan inte förstå varför man inte gör mer prover än att bara lyssna på hjärtat när man är inne på extrakontroll då man är orolig. Det känns inte som att man blev tagen på allvar. Hade de gjort det hade sjukdomen antagligen upptäckts i tid och min son hade kanske gått att rädda. Blir så ledsen när jag tänker på det. :(
Jag har varit på efterkontroll hos mvc och allt verkar se bra ut, och nu har jag fått min första riktiga mens igen och inväntar äl om bara några dagar. Hoppas så mycket att det inte ska ta tusen år till det där plusset nu.
Jag tog något gravtest förra månaden och då visade ingenting, så antar att alla gravid hormoner är ute ur kroppen nu med.
Nej, det där att hitta en vanlig gynekolog verkar ju inte vara enkelt alls längre, känns inte som att det finns några alls typ! Men hoppas att du får tag på någon tillslut, alltid skönt att göra en extra koll så att allt är grönt inför nya försök