Gameofthrones skrev 2019-09-12 19:07:34 följande:
Ha ha, vad roligt, godisbak det var nytt för mig och höra även har jag sett på tv eller liknande. Kul och sysselsätta sig så. Verkligen.
Hur känner du dig inför linschips och så? Det är skillnad på chips och chips? Alla här älskar det. Vi köper vanliga också.
Vi äter för njuta. Vi är nyttiga på vardagar. Som sagt barnen köper inte varje helg. Är väldigt glad faktiskt.
Jag var en riktig godisråtta från barndomen till mitt första barn kom. Ej överviktig normalvikt. Alltid. Har varit mån om träna.
Den där Tow2Mater... Ska citera lite där med.
Aha, trodde vi låg på 38kg per person. Svensken.
Jag trodde vi låg mer än 69 kg. USA.
Linschips är väl bra som så, men det är fortfarande rätt extrema energinivåer och på en produkt man säger är en portion på 30g men äter flera hundra gram av.
Har dock inte ätit direkt, har väl personligen dragit ned på allt sånt här.
Kanske är 38kg idag, och kunde inte fastställa datum myndigheten räknade ut mängden i USA.
Så det är helt öppet till justeringar till mer närtida siffror, oavsett vad de är då det är fakta och färskvara.
Var väl inte direkt godisbak jag tänkte på, utan någon god efterrätt som ersätter godis i så fall.
De är garanterat sockriga.
Försöker lära barnen att socker ska man vara mycket restriktiv med, men inget farligt att äta vid valda tillfällen.
Eller man ska känna skam över.´, men suger man i sig det som en Amerikan kan göra, så kommer det garanterat sluta på sjukhuset och sjukdomar som är relaterade.
Dock kan vi konstatera tow har fel som brukligt och h*n har inget intresse för diskussion ens.
H*n inte haft det på ett bra tag nu.