Tintin i Amerika skrev 2019-09-11 23:41:27 följande:
vad har det för betydelse?
Driv är att vara smart och tjäna pengar så livet blir lättare att leva.
att ha 4 jobb och ändå inte leva ett bra liv är dumdristigt.
Har det någon gång fallit dig in att människor får vara annorlunda än dig själv yxskaften? :)
jaha där kom den..vad ska Hjördis säga tror du? :P
lycka mäts inte i antal dagar/år du levt!
återigen ..driv i människor driver de till sina val
I USA har du alltid ett val sedan är det upp till dig vad du kan och gör av det valet
Dock lyckas du inte skriva att du är smartare, då du undviker ämnet.
Se bara här, inga svar alls, och börja ropa om Baltimore, men enda ropa om Baltomore gav dig, var att du fick en källa som visade jag hade rätt.
Sen skrev du inget mer.
Kommit till slutsatsen du gillar skriva bokstäver, dock ej substans om ämne.
Tow2Mater skrev 2019-09-12 01:16:52 följande:
Baltimore , say no more...;
"All of this despite 50 years of the so-called war on poverty and Democratic rule in the city. All of this despite the fact that Maryland spends more per student on education in Baltimore City than in any other jurisdiction in the state. All of this despite the fact that the Democratic Party has held a virtual monopoly on elected office in Maryland for decades. The General Assembly is overwhelmingly Democratic. Seven of the eight Congressmen from Maryland are Democrats. Both sitting U.S. Senators are Democrats."
www.baltimoresun.com/opinion/op-ed/bs-ed-op-0...Dock är alltid din agenda missriktad.
Det handlar om jobb som sa poff borta, och du får rikta frågan till den industrin.
Men du söker i din agenda istället, och tror orsaker försvinner pga detta.
Ledsen.
Dock valde du inte röra ämnet, varför?
S har inte en susning om nått har jag lärt mig sedan ett bra tillbaka, är du verkligen säker på du vill hoppa på det tåget, för det är väldigt låg nivå där, även för dig.