Inlägg från: AnnaAgaton |Visa alla inlägg
  • AnnaAgaton

BIM Oktober 2019

Det gjorde jag oxå efter två försök med noll koll kände jag att de va bäst.. känner inte direkt av min ÄL så svårt utan..

hundenhubbe skrev 2019-10-23 10:17:05 följande:

Lycka till er också :) hoppas vi inte syns där! Beställt cb äl digitaltest så får jag hoppas jag kan pricka in äl lite bättre denna gång!

• AnnaAgaton

I första anblick tycker jag mig se något!! Hoppas det blir starkare!!! Min temp var fortf hög i morse så ingen dipp än men känt av att mensen är på g så vågar inte hoppas..

Frassex skrev 2019-10-24 07:53:51 följande:

Jag förstår dig, satt så förra månaden och vinkla och analysera och tyckte mig se streck. Håller tummarna att denna månad är en pluss månad!

Så äl +10 idag och tog ett imorse, über svagt streck men såg det direkt ändå så jag hoppas det fortsätter utvecklas och blir starkare så det inte är kemisk graviditet!! Kan lägga upp en bild men vette tusan om man ser något för det är så svagt.

• AnnaAgaton

Vi är på sjukhus just nu vår dotter opereras.. jag glömde testet hemma så om inte mens kommit så blir de o testa när vi kommer hem söndag elr måndag då kommer de va eft bim isåfall.. men jag tycker molvärken blivit värre nu så tror på mens i morgon.. men sist gick tempen under 37 dagen innan så fortf spännande ändå:)

Frassex skrev 2019-10-24 12:25:58 följande:

Åh vad jag hoppas, det vore ju helt fantastiskt! Får ta ett imorrn igen, då borde det vara en aning starkare om det nu är något som går vägen.

Hög temp är alltid bra, håller tummarna att det leder till ett pluss. När tänkte du ta ett test?

• AnnaAgaton

Väntar på plus:

18/10 FELT, Joni

19/10 Majja92

20/10 Nicciz, dudetten, mia386

21/10 Midvintersol

22/10 syltburk

23/10 AndraSladdis

24/10 Nyckelpiga2017, Elina22, Ereya

25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00, Givenchy

26/10 Längtande95

27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K

28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa

29/10 Lyra78, önskeblomma

31/10 MNS, Mevi1315

Gravida: Theresesvea, Kira369, Zyprexa, BA0911, hoppfull26. Annali85, Tjofsan01, SaSeLa, lillstrumpa123, Isathe, Julia8222

Oklara hur det gått: Friia, Phoworray, Längtan201304. Staafso, Räven27, JossanA, BDN, Marren80, Honungsvatten, Lucille,

JuliaKylo, JeSuisMoi, helaminvärld, vitae, EllaLo, janniiique, malinamf

• AnnaAgaton

Jobbigt!! Hoppas svaren kommer!!

helaminvärld skrev 2019-10-24 20:54:30 följande:

Lägger in en liten uppdatering här. Är just nu på cd 39, ingen mens och inget plus. Smått ömmande bröst och mensvärk samt lite blodblandade flytningar igår, trodde att mensen skulle komma igång men icke.. Om inte mensen kommit innan måndag ringer jag bm..

• AnnaAgaton

Du har nog fått en nidblödning ett gott tecken på graviditet!!:)

Lillfia989 skrev 2019-10-25 08:06:36 följande:

Grattis till graviditeten! Igår hände något skumt! Jag är på ÄL+6

Har haft såna dragningar och som håll när jag varit ute och gått. Så igår fick jag Molvärk och sen kom det rosa flytningar. Det var bara den gången och sen har de inte kommit mera. Molandet har avtagit och Inge mer blodblandad flytning. Bara massa vita flytningar. Har väldigt ömma bröst också! Någon som tror det kan vara ett gravid tecken?

• AnnaAgaton

Stort grattis!!! Hade hugg i magen i natt typ så kan nog inte kalla det molvärk o hoppas på samma:(

Lady K skrev 2019-10-25 07:29:03 följande:

Varit uppe och kissat på natten två nätter i rad, så började ana att nåt var på gång. Varit trött och haft lite yrsel, blödde lite näsblod häromdagen vilket jag gjorde min förra graviditet. Plus lite svag molvärk till och från. Vet att jag inte tänkt testa förrän söndag, men blev så sjukt nyfiken imorse och tänkte att det är ju ändå äl+13. Och nog var den där dubbelregnbågen när vi fick till det ett turtecken! Jag är gravid!

• AnnaAgaton

Syns en skugga tycker jag:)

Frassex skrev 2019-10-25 12:21:54 följande:

Kanske bättre bild...

• AnnaAgaton

Åh grattis!! :)

Milka21 skrev 2019-10-25 17:23:47 följande:

Är det verkligen min tur nu? Vågar jag tro på det här?! Apotekets egna grav test. Skulle ha min mens idag men orkade inte vänta. Hade ett MA i maj månad och är så rädd att det ska gå fel igen.

• AnnaAgaton

Usch har sån mensvärk.. så den dyker nog upp under natten elr i morgon.. trodde inte jag skulle bli så besviken.. men det känns.. kanske var det för att min dotter sa när hon vaknade på efter operationen igår att jag vill ha en lillebo lillasyster och grät.. när sköterskan frågade om hon hade syskon...

Men,men någon gång så.. kanske..

Svar på tråden BIM Oktober 2019