BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Testar oxå de denna månaden iom allt är så oregelbundet så började jag testa redan dag 6 som jag läst. Dag 6 negativt dag 7 redan blinkande gubbe och var än idag blinkande gubbe har ju bara någon dag till o testa sen ska man ju lägga ner det.. så hopplöst! Hade gärna velat veta om/när det händer... vi kör på o har sex så ofta vi vill o kan helt enkelt
Blev de någon fast gubbe idag?
Femte dagen med blinkande gubbe på ägglossningstesten... Mycket frustrerande!
Testar oxå de denna månaden iom allt är så oregelbundet så började jag testa redan dag 6 som jag läst. Dag 6 negativt dag 7 redan blinkande gubbe och var än idag blinkande gubbe har ju bara någon dag till o testa sen ska man ju lägga ner det.. så hopplöst! Hade gärna velat veta om/när det händer... vi kör på o har sex så ofta vi vill o kan helt enkelt
Blev de någon fast gubbe idag?
Idag började jag testa för ÄL, enligt Life har jag ÄL 22/9.
Hoppar in här och hoppas på en junibebis! Dock lång väntan att börja testa.. bim i slutet på oktober
Idag började jag blöda och säger nu hej då till lilla pyret i magen :?( (4+7) Andra missfallet för oss och känslan är fruktansvärd... Har gråtit heeela dagen men försöker ta mig samman.
Hoppas ägglossningen drar igång som den ska om två veckor <3
Är på CD10, har ÄL om 2-4 dagar ca. Är besviken och frustrerad dock... Hade sex igår men mannen kom inte. Är ju inte hans fel men kan inte låta bli att bli besviken. Blir att försöka ikväll och resten av helgen. Och fortsätta med ÄL-test...
Förstår känslan.. min gubbe är stressad över allt möjligt just nu så att få han i stämning är inte lätt men jag lyckades förföra honom trots allt i förrgår men just nu känns de kört har förmodligen ÄL i helgen och lyckas han inte stressa ner så lär jag inte få han i stämning så kommer nog inte lyckas denna månaden heller tyvärr...
Försöker på att inte tänka så mkt o bara sexa på men de ä fan inte lätt när det blir en dipp i sexlivet pga annat :(
Är på CD10, har ÄL om 2-4 dagar ca. Är besviken och frustrerad dock... Hade sex igår men mannen kom inte. Är ju inte hans fel men kan inte låta bli att bli besviken. Blir att försöka ikväll och resten av helgen. Och fortsätta med ÄL-test...