BIM Oktober 2019
Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)
Spännande!! Håller tummar o tår o allt som går att hålla:)
Tack! Vet att det är tidigt men som sagt sist såg jag något den dagen med samma tester som jag köpt ny. Otroligt svagt men såg! Så hoppas hoppas. De värsta är om det inte är något, vad håller min kropp på med då? Bröstförstoring? ????????
Jag testar också imorgon!! ÄL+13, kan inte hålla mig längre :)
Åh så spännande, håller tummarna för dig :DD
Äl + 9pch helt blankt. Vet att det är tidigt men såg något förra gången, svagt men de var där. Så nu känns det faktiskt kört. Fattar ingenting! Min kropp har isåfall grundlurat mig totalt, nu kommer man ju aldrig kunna lita på något. Trodde iaf bröstsymtom inte kunde luras men jo.... break down and up again, förstår inte varför dom båda andra gick snabbt men nu tar det tid. Frustrerande
Är detta ett plus?
Har ett test kvar. Tar på torsdag. Är det lika toknegativt då får jag hoppa över till novembertråden :(
Det är ju bara 50/50 dag 9 så håller tummen för torsdag!! :) kroppen kanske inte luras hoppas!
Ingen lycka här heller, den där insikten att jag kanske är gravid försvann inatt. Testade med vanligt cb. Bim-2.
Och idag kom mensen 4 dagar tidigare! Skönt ändå att slippa vänta men kroppen lura mig verkligen, måste haft rejäl pms så ont som mina bröst gjorde. Men anstår att jag hade rätt att ägglossningen var lite tidigare denna gång! Femte försöket då och jag tänkte faktiskt ta äl stickor för att ha en humm då det verkar blivit oregelbundet efter missfallet..! Alla är så dyra! Är dom billiga bra också?
Nej va tråkigt!!! Men jag tror vi får följas åt i novembertråden oxå.. börjar känna lite molvärk som jag gjorde innan mens sist så den kommer nog i morgon elr fredag glömde test hemma så blir inget test... inväntar mens ... nu ä vi påväg till Linköping sjukhus för op .. Om inte mens dykt upp när vi kommer hem kommer jag testa då kommer de va eft bim men som sagt molvärken har börjat komma...
All lycka till!!!!
Det gjorde jag oxå efter två försök med noll koll kände jag att de va bäst.. känner inte direkt av min ÄL så svårt utan..
Fasen också, trist! Jag fick också mens igår. Kör på Babyplans ägglossningstest, köpte 25 st tror jag. Fick utslag med dem! :) rekommenderar.