• Frassex

BIM Oktober 2019

Pillanzzz skrev 2019-10-23 11:26:26 följande:

Stort grattis till de som plussat :)

Jag är på ÄL+8 nu och har inga symtom och det ser jag som ett bra tecken för förra gången jag var gravid hade jag inte heller några symtom. Alla gånger som jag fått mens så har jag haft molvärk från och till från ca ÄL+6.. ska vänta 5-6 dagar innan jag testar

Då ligger vi nära varandra, jag är på äl +9 men kan absolut inte hålla mig 5-6 dagar hehe, strongt av dig! Har massa billiga teststickor så jag kommer testa imorgon redan!
  • Frassex
    Pillanzzz skrev 2019-10-23 20:18:07 följande:

Spännande! Du får uppdatera hur det gick :)

Jag har testat alla andra månader innan BIM och jag har märkt att det bara gör att jag står där och stirrar på testet i en kvart och sedan får upp hoppet när jag ser en skugga och blir oerhört besviken sen när mensen kommer. Men jag skulle ju egentligen också vilja testa typ nu hehe.

Dock tror jag att jag kände svag svag molvärk ikväll som varade någon minut. Behöver ju inte betyda något för det men kändes lite som det gjort tidigare månader tyvärr.

Jag förstår dig, satt så förra månaden och vinkla och analysera och tyckte mig se streck. Håller tummarna att denna månad är en pluss månad!

Så äl +10 idag och tog ett imorse, über svagt streck men såg det direkt ändå så jag hoppas det fortsätter utvecklas och blir starkare så det inte är kemisk graviditet!! Kan lägga upp en bild men vette tusan om man ser något för det är så svagt.

• Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-24 08:31:26 följande:

I första anblick tycker jag mig se något!! Hoppas det blir starkare!!! Min temp var fortf hög i morse så ingen dipp än men känt av att mensen är på g så vågar inte hoppas..

Åh vad jag hoppas, det vore ju helt fantastiskt! Får ta ett imorrn igen, då borde det vara en aning starkare om det nu är något som går vägen.

Hög temp är alltid bra, håller tummarna att det leder till ett pluss. När tänkte du ta ett test?
  • Frassex
    Lyra78 skrev 2019-10-24 09:41:50 följande:

Ser ett svagt streck, spännande! Jag har också BIM nära, är på +9 eller 10 idag, roligt att vi är några kvar ännu i tråden.

Annorlunda månad eftersom jag knappt har några symptom och jag brukar alltid ha molvärk en vecka före mens. Men lite yrsel märker jag av. I morgon tänker jag testa första gången, alltid så nervöst!

Då hoppas jag att du får ett pluss imorgon, du får uppdatera!

Jag känner inget heller men brukar inte få symtom varken som gravid eller icke gravid. Har dock för mig att jag fick starkare pluss med dotter på äl +10 men återstår att se om det utvecklats ngt imorgon. Väldigt nervöst nu!
  • Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-24 14:45:34 följande:

Vi är på sjukhus just nu vår dotter opereras.. jag glömde testet hemma så om inte mens kommit så blir de o testa när vi kommer hem söndag elr måndag då kommer de va eft bim isåfall.. men jag tycker molvärken blivit värre nu så tror på mens i morgon.. men sist gick tempen under 37 dagen innan så fortf spännande ändå:)

Ja det läste jag tidigare ju, hoppas det gått bra för din dotter!!

Håller tummarna att mensen uteblir. Jag ångrar nästan att jag tog ett imorse för jag tog ett till i em, där såg jag knappt något. Med dotter fick jag ganska stark streck vid denna tidpunkt. Men tar självklart ett till imorgon!
  • Frassex
    Lady K skrev 2019-10-25 07:29:03 följande:

Varit uppe och kissat på natten två nätter i rad, så började ana att nåt var på gång. Varit trött och haft lite yrsel, blödde lite näsblod häromdagen vilket jag gjorde min förra graviditet. Plus lite svag molvärk till och från. Vet att jag inte tänkt testa förrän söndag, men blev så sjukt nyfiken imorse och tänkte att det är ju ändå äl+13. Och nog var den där dubbelregnbågen när vi fick till det ett turtecken! Jag är gravid!

Grattis! Vilket starkt och fint pluss :D
  • Frassex

Beställde hem cb som kom idag. Kan man ana ngt här eller ser jag i syne? Äl +11 men inte morgonurin.

• Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-25 14:23:08 följande:

Syns en skugga tycker jag:)

Inte jag som inbillar mig då, ibland undrar jag nästan. Tar väl ett nytt imorrn, nyfikna jag gillar inte att vänta. Är dock inte så positiv, tycker fortf det är så svagt.. men en dag i taget!
  • Frassex
    julia8222 skrev 2019-10-26 06:34:28 följande:

Vad använde du för test? Dem billiga testerna är inte lika känsliga. För mig visade dem negativt säkert tio dagar efter att CB hade visat tydligt positivt. Här är en bild på tester jag tog dagen innan bim för jämförelse (testerna är tagna i samma glas m urin). Jag hoppas för din skull att du får positivt med något annat test :) 

Men vad sjukt, exakt som för mig! Mina billiga teststickor är från graviditetskollen men knappt synbart streck. Tog cb imorse och absolut ett pluss. Det konstiga är ju att jag plussade starkt med graviditetskollen sist denna tidpunkt. Kanske blivit sämre?

Svar på tråden BIM Oktober 2019