• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • AndraSladdis
    Theresesvea skrev 2019-09-26 07:44:37 följande:

Jag är gravid!! Så himla lycklig! Hoppas den lille vill stanna denna gång <3

Jättegrattis!
  • AndraSladdis
    Emselie skrev 2019-09-26 10:44:39 följande:
    Åååh grattis! Jag blir så avis! Än så länge är testen negativa här, har också BIM på måndag, alternativt tisdag. Svårt att veta exakt när äl var. Men än så länge supernegativa test. Har köpt på mig ett gäng testa-tidigt test, så de borde ju visat något nu? Blää vad trist detta är när man vill något så mycket..

Jag såå håller med! Blää vad trist.

Och samma här. ÄL+8, BIM-3. Inget sträck i morse ens när man kisar i alla möjliga vinklar Skrattande.

• AndraSladdis
    IA88 skrev 2019-09-26 08:39:33 följande:

Första gången jag kör med Clearblues digitala ÄL-tester denna månad och idag fick jag blinkande smiley :) Någon som vet hur många dagar det brukar ta innan ÄL från det? (Kanske inte går att säga generellt?)

För mig: 3 vs. 4 dagar i mina två cykler. Verkar dock variera hos olika personer allt mellan 0 till 7 dagar.
  • IA88

Det är olika alltså, som jag misstänkte, som så mycket annat kring det här med att försöka skaffa barn :)

Tack alla ni som svarade och lycka till till oss alla den här månaden :)

AndraSladdis skrev 2019-09-26 13:34:15 följande:

För mig: 3 vs. 4 dagar i mina två cykler. Verkar dock variera hos olika personer allt mellan 0 till 7 dagar.

• Theresesvea

Tack för alla grattis allihopa <3 Nu ska jag smälta detta och komma på ett roligt sätt att överraska maken :) Stort lycka till alla!

• Annali85
    Theresesvea skrev 2019-09-26 14:32:52 följande:

Tack för alla grattis allihopa <3 Nu ska jag smälta detta och komma på ett roligt sätt att överraska maken :) Stort lycka till alla!

Grattis!!
  • Sandra25
    Theresesvea skrev 2019-09-26 07:44:37 följande:

Jag är gravid!! Så himla lycklig! Hoppas den lille vill stanna denna gång <3

Åh vad roligt!! Massor med grattis :D <3
  • lamanda

Är det någon som har erfarenhet av ägglossningstest som visat starkt positivt, någon dag senare negativt, och sen ytterligare några dagar senare positivt igen? Vågar inte ta graviditetstest riktigt än... Bim-7 idag och fick ett positivt ÄL test. ????

• malinamf

När jag fick mitt yngsta barn ?plussade? jag genom att mina ÄL-test var positiva i typ 2v! Jag undrade starkt hur fasen jag kunde ha ägglossning i två veckor och vad det var för fel på mig! Efter lite googlade kom jag fram till att jag förmodligen var gravid och det var jag! Med det sagt - ÄL-test ger utslag när man är gravid, men jag är osäker på om de gör det så tidigt? Du har inte bara sen ägglossning? Jag har ibland ägglossning väldigt sent i cykeln, men då är det å andra sidan konstigt att du fick utslag, sen inget utslag och sen utslag igen? Kanske två ägg som kom denna månad? :)

lamanda skrev 2019-09-26 21:15:06 följande:

Är det någon som har erfarenhet av ägglossningstest som visat starkt positivt, någon dag senare negativt, och sen ytterligare några dagar senare positivt igen? Vågar inte ta graviditetstest riktigt än... Bim-7 idag och fick ett positivt ÄL test. ????

• mea08

Ägglossning på g nu! Egentligen tredje försöket men detta är första gången vi faktiskt går all in under ägglossningsveckan.

Någon annan som använder sig av NC som vill följas åt med grafer till bim? :)

Svar på tråden BIM Oktober 2019