BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Jag är gravid!! Så himla lycklig! Hoppas den lille vill stanna denna gång <3
Jag såå håller med! Blää vad trist.
Och samma här. ÄL+8, BIM-3. Inget sträck i morse ens när man kisar i alla möjliga vinklar .
Första gången jag kör med Clearblues digitala ÄL-tester denna månad och idag fick jag blinkande smiley :) Någon som vet hur många dagar det brukar ta innan ÄL från det? (Kanske inte går att säga generellt?)
Det är olika alltså, som jag misstänkte, som så mycket annat kring det här med att försöka skaffa barn :)
Tack alla ni som svarade och lycka till till oss alla den här månaden :)
För mig: 3 vs. 4 dagar i mina två cykler. Verkar dock variera hos olika personer allt mellan 0 till 7 dagar.
Tack för alla grattis allihopa <3 Nu ska jag smälta detta och komma på ett roligt sätt att överraska maken :) Stort lycka till alla!
Tack för alla grattis allihopa <3 Nu ska jag smälta detta och komma på ett roligt sätt att överraska maken :) Stort lycka till alla!
Jag är gravid!! Så himla lycklig! Hoppas den lille vill stanna denna gång <3
Är det någon som har erfarenhet av ägglossningstest som visat starkt positivt, någon dag senare negativt, och sen ytterligare några dagar senare positivt igen? Vågar inte ta graviditetstest riktigt än... Bim-7 idag och fick ett positivt ÄL test. ????
När jag fick mitt yngsta barn ?plussade? jag genom att mina ÄL-test var positiva i typ 2v! Jag undrade starkt hur fasen jag kunde ha ägglossning i två veckor och vad det var för fel på mig! Efter lite googlade kom jag fram till att jag förmodligen var gravid och det var jag! Med det sagt - ÄL-test ger utslag när man är gravid, men jag är osäker på om de gör det så tidigt? Du har inte bara sen ägglossning? Jag har ibland ägglossning väldigt sent i cykeln, men då är det å andra sidan konstigt att du fick utslag, sen inget utslag och sen utslag igen? Kanske två ägg som kom denna månad? :)
Är det någon som har erfarenhet av ägglossningstest som visat starkt positivt, någon dag senare negativt, och sen ytterligare några dagar senare positivt igen? Vågar inte ta graviditetstest riktigt än... Bim-7 idag och fick ett positivt ÄL test. ????
Ägglossning på g nu! Egentligen tredje försöket men detta är första gången vi faktiskt går all in under ägglossningsveckan.
Någon annan som använder sig av NC som vill följas åt med grafer till bim? :)