• mea08

BIM Oktober 2019

Hej! Hoppar in här då mensen kom idag. Satsar på tredje gången gillt :) Min cykel har dock varit riktigt oregelbunden sedan jag tog ut p-ringen i slutet på Juli, första var 29 dagar lång och andra endast 23-24 dagar så får väl ha lite tålamod.

Detta är vårat första försök att få barn och vi är i åldern 26 och 30 så hoppas att det ska gå relativt snart!

• mea08

Ägglossning på g nu! Egentligen tredje försöket men detta är första gången vi faktiskt går all in under ägglossningsveckan.

Någon annan som använder sig av NC som vill följas åt med grafer till bim? :)

• mea08
    Zyprexa skrev 2019-09-27 08:22:23 följande:

Använder mig också av NC :) BIM på tisdag och såhär ser grafen ut fram till idag. Håller tummarna :P

[

[quote=79926511][quote-nick]Zyprexa skrev 2019-09-27 08:22:23 följande:[/quote-nick]Använder mig också av NC :) BIM på tisdag och såhär ser grafen ut fram till idag. Håller tummarna :P

Åh vad spännande! Vad jag förstått det som ser ju det där ganska lovande ut! :)
  • mea08
    cilia81 skrev 2019-09-27 11:48:43 följande:

Så här ser min tabell ut, jag tycker den ser jätte konstig ut..

Ja den såg lite rolig ut haha, har du haft några avvikelser? Typ i tiden du tempot eller dålig sömn eller liknande?
  • mea08
    lamanda skrev 2019-09-27 13:21:24 följande:

Här är min kurva denna månaden!!

Vilken jämn kurva! Min ser så hackig ut haha. Har NC rättat sig efter dina ÄL test? Loggar du dom?
  • mea08
    Zyprexa skrev 2019-09-27 16:41:04 följande:

Du har nog rätt :D Tog detta nu när jag kom hem!

Vad kul!! Grattis!! :)
  • mea08

Inväntar ÄL, grafen ser lite märklig ut denna månaden hmmm...

• mea08

Börjar oroa mig att kroppen bestämt sig för att hoppa över månadens ägglossnig... Aldrig varit med om tidigare, dock har jag bara följt NC och temp i 3 månader. Detta för mig är något helt nytt, men känns inte som den kommer om den inte redan dykt upp i cykel dag 18 ?? :( Förr månaden var det dag 14...

• mea08

Men asså vad händer?? :( Kan min ägglossning ha varit men att tempen inte riktigt varit bra eller hoppar min cykel över ägglossning? Så frustrerande att hela tiden vänta och försöka pricka in!

• mea08

Nu fick NC äntligen koll på när min ägglossning skedde! :D Hoppas att det tar sig denna gången!

Hur går det för er andra som använder NC? :)

BIM är nu beräknad till 14 Oktober, någon som vill lägga till mig i listan?

• mea08

Fick precis världens illamående och känslan av urinvägsinfektion? Kan graviditetssymptom uppvisa sig som samma symptom för UVI?

• mea08
    lillstrumpa123 skrev 2019-10-06 22:11:16 följande:

Samma sak hände mig för ett par dagar sen, en vecka före BIM. Kändes som om jag skulle få UVI, men dagen efter hade det gått över. Har inte heller hört att det är ett tecken, men man kan ju hoppas!

Hur går det för dig? :) Var hos läkaren igår de tyckte inte det var UVI men skulle skicka odling på labb och återkomma på fredag. Mitt har dock försvunnit idag konstigt nog. Har även fått lite rosa flytningar nu och lite värk i tjejmagen men NC ändrade min ägglossning till två dagar efter vi hade sex så har inte alldeles för stora hoppningar denna gången heller.
Svar på tråden BIM Oktober 2019