Inlägg från: helaminvärld |Visa alla inlägg
  • helaminvärld

BIM Oktober 2019

Hänger på i denna tråd jag också! Detta blir då vårt tredje försök (andra ordentliga) till första barnet. Har inte riktigt haft stenkoll på min cykel ännu eftersom jag slutade med p-ring i mitten på sommaren, men misstänker jag har en cykel på ca. 34-35dagar som det verkar just nu.

• helaminvärld

Hejsan! Hänger gärna med på bim-listan. Ägglossning imorgon enligt flo, utslag men ej positivt på äl-test idag. Ej hundra, men bim ungefär 16.10. Skulle vara snällt om nån vill lägga in mig på listan! :)

• helaminvärld

Hohh! Nu börjar det bli en aning spännande.. Bim imorgon och har ett och annat konsigt som pågår i kroppen. Har någon slags mensvärk som inte känns som vanlig mensvärk dock, halsbränna, ryggvärk och trötthet.. Inte direkt så att jag somnar på stället, men tröttare än vanligt. Och väldigt uppblåst i magen. Skall bli intressant att se vad som är på gång.. Graviditet eller mens :) stort grattis till alla som plussat och håller tummarna för alla som försöker ännu! :)

• helaminvärld

Lägger in en liten uppdatering här. Är just nu på cd 39, ingen mens och inget plus. Smått ömmande bröst och mensvärk samt lite blodblandade flytningar igår, trodde att mensen skulle komma igång men icke.. Om inte mensen kommit innan måndag ringer jag bm..

• helaminvärld
    AnnaAgaton skrev 2019-10-26 17:32:38 följande:

Trodde ej gravid iom jag sett att folk har lagt upp bild med ett pluss på men detta testet ska visst bara vara ett streck!! Så jag måste ju va gravid då ju?!! Kunde inte låta bli och tog testet nu direkt vi kom hem! Så inte morgon urin

Nämen grattis!! :)
Svar på tråden BIM Oktober 2019