Letrozol, flera?
Ja, det känns absolut hoppfullt med den :) Jag önskar dock att man faktiskt kunde få en sammanhållen ordination och tips av läkare i Sverige istället för att bara läsa och gissa själv... Min reumatalog säger att jag bör äta Plaquenil vid graviditet (och innan för att det tar några månader att få verkan av det), men kan inte kommentera något om ifall det påverkar fertilitet. Gyn säger att Plaquenil inte används i fertilitetssammanhang och att jag bör äta så lite mediciner som möjligt när jag försöker bli gravid, men har en annan läkare sagt att jag ska äta det så kan jag väl göra det. Så jag googlar upp amerikanska studier som visat att Plaquenil inverkar positivt på fertilitet både vid reumatiska sjukdomar och hos personer som har ANA-antikroppar utan symptom, och baserar förhoppningar på det.
Håller tummarna för att det tagit sig denna gång för er, nu är det ju bara några dagar kvar tills du kan testa :)
Mensen borde komma på söndag eller senast måndag om det inte tar sig. Fortsätter tempen att ligga så där jämnt och högt även imorgon och på fredag kanske jag testar då. Men vi får se...lovade mig själv att vänta tills mensen är sen.