Lunne skrev 2019-10-01 11:17:42 följande:
Min mens är precis slut så det skulle vara dags för 9e försöket med Letrozol, om jag inte hade lyckats glömma att börja med dem på dag 3... Men med 8 misslyckade försök känns det som att vi lika gärna kan göra ett utan, det ska i alla fall bli intressant att se hur et ser ut på dag 12-kontrollen hos gyn när jag inte tagit piller :) Om inget hänt innan ska vi få remiss till IVF i december, hoppas du kommer fram till något bra med din läkare!
Ja, spännande att se hur det ser ut! Jag har funderat på det, hur kroppen reagerar utan piller? Om den snabbt går tillbaka till det före. Hoppas det funkar för er ändå, utan Letrozol!
Jag funderar på att ta en lite paus efter att den här kuren, vi har för oktober och november till. Så en ledighet under december och jul vore skönt, vi ska hem till Finland och fira julen med familjen och kommer ändå vara på olika håll. Skulle vara skönt att inte var mitt i det här ekorrhjulet som jag tycket det blir när man jobbar, har mens, äter Letrozol, väntar, får ägglossning, väntar, får mens och samma rulle igen.