Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan
Samma problem här. Vi har ventil på toa, men bara med självdrag, så vi har kommit överens om att han stänger dörren efter sig och sen tar det ett tag innan det är utvädrat.
Samma problem här. Vi har ventil på toa, men bara med självdrag, så vi har kommit överens om att han stänger dörren efter sig och sen tar det ett tag innan det är utvädrat.
Hur luktar det efter ditt eget toabesök? Blåsippa?
Våran ventil fungerar utmärkt!
Har försökt att inte prata, men ändå markera problemet, som att ha en manik man trycker på varav en spray av massa kemikalier blandar sig med bajslukten, oftast med tändsticksröken också.
VAD jag än gör så hjälper det inte!!
Det blir bara en cocktail av bajs, rök, å doftspraylukt när en försöker dölja avförings doften med andra preparat!!
Vet inte vad jag ska ta mig till.. Älskar honom å han är amazing i sängen.. Men det här negativa börjar ta över för mycket!
Hur är hans hygien i övrigt? Jag har en släkting med bristande hygien och när han har varit på toaletten, så kan det verkligen stinka ner hela lägenheten. Det stinker verkligen lik och det får jag stå ut med 1-2 gånger per kvartal då han sover över hos mig.Trots hans bristande hygien i övrigt så är han medveten om den otroliga stanken han kan frambringa, för ibland går han iväg till en närbelägen offentlig toalett för att skita där när han är på besök. Jag ser i alla fall till att ha olika luktsprejer hemma som döljer stanken liiiite när han har sprayat efter sig. Tända doftljus på toaletten funkar också. Det viktigaste är dock att dörren till toaletten är helt stängd efter att han har varit där, men det gör också att stanken kan finnas kvar inne på toa i flera timmar.
Jag tycker faktiskt att du ska ta ett snack med din pojkvän och påtala att det verkligen luktar illa när han har bajsat och sedan visa vart luktsprejerna och doftljusen står. Funkar inte det så kan det ju faktiskt vara nödvändigt att be honom att hälla i lite klorin eller toarengöring i toaletten efter att han har varit där.
Är det en afrikansk grej att vara laktosintolerant??
Det är även vanligt att man inom norden är laktosintolerant
För att påstå att du arbetar på Livsmedelsverket har du absolut inte koll på laktosintolerans och förövrigt noll kunskap.