Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan
Intressant reaktion.
Intressant reaktion.
Hur luktar det efter ditt eget toabesök? Blåsippa?
Ja. Då blåsippor knappt luktar något!!
Fast vänta nu. Stinker hela din lägenhet när du bajsat eller eftersom du verkar tycka det är helt normalt. Klart skit inte luktar gott men ingen i min familj har så stark skitlukt att hela lägenheten luktar. Kan lukta innan man spolar men sen försvinner det på en gång. Det är inte normalt och fan inte trevligt att hela lägenheten ska lukta bajs varje gång du skiter. Kanske ska kolla upp det om det nu är så illa.
Jag har inte sagt annat. Men om din skit luktar så starkt att det hinner sprida sig i hela lägenheten när du bajsar så är något fel. För nej även fast vi inte spolar hela tiden eller skulle ha dörren öppen så skulle det inte sprida sig i hela lägenheten nej.
Ja om du har så stark lukt att du tycker det som står i ts är helt normalt så kanske du ska söka hjälp ja. Och kolla över din kost och tarmar. För det är INTE normalt att hela lägenheten luktar starkt skit när någon varit på toa. Antar att han stänger dörren han med. Men ändå luktar det. Det är inte normalt. Inte det minsta. Vi är 7 i vår familj och INGEN har skitdoft som sprider sig som ts beskriver. Tråkigt att du är en stinkbomb och känner att du måste försvara ditt bajs med näbbar och klor. Hahaha
Vad är ditt problem? Förutom att din skit förpestar hela lägenheten du lever i? Jag undrar seriöst.
Fast på allvar. Det är inte normalt med skit som gasar ner en hel lägenhet. Så det luktar i hela hemmet länge efteråt. Känner INGEN som har sån skit. Klart bajs luktar men det ts beskriver hör fan inte till det normala. Varför förstår du inte vart människan du om och om igen hackar på vill komma? För jag fattar väldigt väl. Men du verkar lite trög tyvärr.
Nej det retar mig inte men du verkar extremt uppretad. Och jag undrar varför du är sdå aggresiv och otrevlig?
Nej. Du väljer bara att missförstå med flit, för att det är roligt att reta upp folk. Vilket också antagligen är anledningen till att du sitter där med "ett brett leende på läpparna och njuter".
Lägg ner. Ingen tycker synd om någon som är lika god kålsupare själv!
Känner du dig påhoppad och kränkt så anmäl inläggen istället.
Hahahahahaha
Ja stackars dej. För du skriver ju inte alls här anonymt bara för att försöka provocera så mycket du kan.
Eller så är det dags för dig att inse att allas bajs inte luktar.