Slipper unga bristningar oftare?
Jag var 20 när jag fick och jag fick typ rekordmycket bristningar. men ser jag på andra verkar deras magar va lena som .. lussebullar me äggvita på
jaså, tvärt om rent utav!
jag hade absolut inget fram till v 30 sen.. prrrft :)
Intressant! Jag trodde det var tvärt om. att om man fick barn när man var typ 14 var risken likamed noll
Jag gick föresten inte heller upp så mycket i vikt men jag fick dom ändå. De började som små prickar och sen var de som maskor på strumpbyxorna ni vet. De bara galopperade upp för magen
det var precis samma med mig!
först ingenting å nu har jag överallt. låren, magen, ovanför ändan (!!!) och vid knäna.. bland annat
lilja84
du har ingenting i jämfört med mig. iaf i mängd, dina är bredare än mina. men ja tycker det ser ganska fränt ut, tycker inte du det? som ofrivilliga tatueringar.. som spridit sig som lågor
jo som nån skrev så har ju äldre i regel "slappare" hud än unga (det är ju allmänt känt när man tänker efter ) så det är tydligen därför!
sandra1984
hur såg dom ut? var dom färgade? tog det lång tid innan de försvann?
Druiz:
Det har nog med arv att göra. Mamma har massor av bristningar men däremot har min syster som fött två barn knappt några bristningar alls. Så det har nog med "tur" också att göra