Hon kanske är gravid. Panik!
Det är ju något som inte stämmer här. Idag finns det graviditetstest i varenda affär och inte kostar de mycket heller.
Har hon inte gjort ett sådant finns det ingen anledning att gå till läkaren för det. Även om hon gått till läkaren för smärta i "bäckenbenet" så kommer den första eller andra frågan vara "kan du vara gravid?" och säger hon "jag vet inte" eller "kanske" eller liknande så kommer man testa.
Det här är ungefär samma test som man kan köpa själv, problemet är väl att det fortfarande är för tidigt för ett definitivt negativt svar. Men blir svaret positivt så kan man säga med nästintill 100% säkerhet att hon är gravid eftersom hCG inte förekommer naturligt.
Förstår absolut din panik, jag vill inte heller ha barn men skulle det hända skulle jag absolut inte vända mitt barn i ryggen och du bör nog ta en ordentlig funderare på om du vill göra det också.
Ja, man kan "komma undan" med att bara betala underhåll men det är den feges utväg, stå för det du har gjort istället. Om det nu skulle vara så att hon är gravid och vill behålla.