Hon kanske är gravid. Panik!
Har ni bara kört avbrutet sex bör inte sannolikheten vara jättehög att hon är gravid med ditt barn - även om möjligheten finns.
Låter nästan lite som att tjejen haft en önskan eller plan att bli gravid från början, då det ofta inte finns någon annan anledning för oss kvinnor med att skippa kondom. Som andra sagt borde du stannat på den säkra sidan och låtit den sitta kvar, men gjort är gjort och blir förhoppningsvis en lärdom framåt. Det är viktigt att vara försiktig med sex med mer eller mindre främmande människor - något som både män och kvinnor måste tänka på.
Kanske känner hon bäckensmärta och upplever större bröst just för att hon vill vara gravid och letar graviditetstecken. Många kvinnor blir ju skengravida när de önskar barn, har själv trott att jag varit gravid många gånger just för att jag känt efter så mycket.
Men om hon nu skulle vara gravid, så säger jag som någon annan sa att det bästa är att ta ditt ansvar. Att inte låta barnet straffas. Du behöver inte ha någon nära relation till kvinnan, utan bara acceptera det som hänt och finnas till hands. Om du mår dåligt över situationen finns stöd inom vården att söka.
Lycka till!