Är det inte märkligt att svenska män blir så oerhört provocerade Greta Thunberg?
Men varför irritera sig? Och framför allt varför trycka ned och håna henne?
Men varför irritera sig? Och framför allt varför trycka ned och håna henne?
Men vad har ad hominem med nått och göra med att man inte gillar nått?
Är det inte endast argument som funkar om man ogillar nått, tar man person så berättar man att man inte har nått och säga. elelr vet nått om ämne.
Utan bara är bångstyrig utan argumentation elelr förstå vad man pratar om.
De som pysslar med ad hominem ska påpekas till förbannelse.
En jagade och hota mig till livet på PM tom, konstigt men personen blev bannad för det.
Dock denna person blev än mer upprörd när jag inte heller acceptera ad hominem på ad hominem.Inte ett enda ord sak talade denna person.
Och dessa ämnet är nedsölade med såna som beter sig så, sen hotar inte alla en till livet, men ändå.
Dock så vet dom flesta hur fel de har, även om de försöker låtsas om annat.
Rätt roande faktiskt, och den tron de har.
Nja, på ett sätt är det väl märkligt, men det är ju inget nytt. Om en ung söt tjej utmärker sig på något sätt, är duktig på det hon gör och dessutom når framgång inom sitt område, då får hon alltid en mobb efter sig. Mest män ja, men även kvinnor. Carola Häggkvist blev rejält hatad redan som 14-15-åring, Linnea Claesson har väl ingen undgått att lägga märke till, Zara Larsson - och så Greta. Det är väl något som är provocerande med att en ung tjej sticker ut hakan och syns.
Jag tycker det är märkligt att vänstern numera går kapitalismen ärenden och ger sitt fulla stöd till klimatpolitik och migration. Helt upp och ner rent logiskt.
Dessutom gäller detta obegripliga vänsterbeteende även frågorna angående islam. Vänstern tror inte på gud och har tagit makten över kyrkan och har fullständigt förstört kyrkan. Men islam låter man bli att kritisera håna och försöka ta kontroll över.
Feminismen inom islam och kvinnornas situation bland invandrargrupper pratas det aldrig om på samma sätt som när det gäller oss svenskar.
Vänstern är inte trovärdiga. Dessutom så deras ideologi bara en teoretisk konstruktion. Kommunismen har aldrig fungerat någonstans. Den innebär missär fattigdom nepotism angiveri myndighetsmissbruk och förtryck av oliktänkande.
Jag vet att sossarna har haft koll på kommunisterna. IB-affären. Ändå har sossarna tagit hjälp av kommunisterna för att sitta kvar vid makten.