Inlägg från: Anonym (Camilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Camilla)

Män i kvinnokläder

Ricky52 skrev 2021-07-09 18:47:12 följande:

Hej är tillbaka igen. Det har inte varit så mycket skrivade på ett tag. Jag tänkte börja med där jag slutade. Jag har tänkt att köpa mig en snygg bad bikini. Jag gillar ju det här med kvinnliga kläder. Men till frågan till er kvinnor där ute. Vad tycker ni? Är det dumt att ha det när man är på badstranden? Jag vill förtydliga mig och säga att jag är Man.

En mankini haha! Du har inte hört av dig.
  • Anonym (Camilla)
    Sam Ståhl skrev 2021-07-13 15:22:24 följande:

Jag har fått signaler om att ytterligare bilder var önskvärt. Här kommer en till...

Jäklar vad snyggt!
  • Anonym (Camilla)
    Sam Ståhl skrev 2021-08-05 00:09:43 följande:

Hej!

Ni får ursäkta men jag hänger inte alls med i vad ni snackar om.

Jag tycker om att bära vackra feminina kläder - mer komplicerat än så är det inte för mig!

/ Sam

Väldigt läcker! Hotellsemester?
  • Anonym (Camilla)

Ja det är trevligt med hotellvistelse.

Törs man fråga vad du pysslar med?

Ser nackdelen med string på män. Allt får ju inte plats. Fast det kanske var poängen.

• Anonym (Camilla)
    Sam Ståhl skrev 2021-08-06 08:45:05 följande:

Hej. Vad jag sysslar med...

Jag trivs i att bära vackra feminina plagg helt enkelt. Jag tycker om känslan i de figurnära formerna och de mjuka materialen. Det finns så mycket mer lekfullhet och utrymme för mer variation i feminina plagg. Vad avser just string är det ju en vattendelare för många men även här handlar det nog mycket om känslan, att du har ett plagg som sitter åt tight och bidrar till att lyfta fram vackra linjer. Att bära en snygg stringbody som plagget närmast kroppen är en svåslagen sensuell känsla...

Förstår dig så väl. Material och form delar jag. Döremot är jag inte någon jättefan av string. Vid rätt tillfälle så är det härligt. Män har ju lite annan anatomi så string är ju en klar utmaning för er. Banne mig för mig med ibland.

Bilden är sååå sensuell och läcker. Visar alldeles lagomt mycket. Snygga plagg. Lite Avis på de benen. Du vet väl att en hel del reklam för nylonstrumpor gjord av män. De där långa kalvbenen du vet.

Trist att fel folk ramlar in och gapar.
Svar på tråden Män i kvinnokläder