Män i kvinnokläder
Hej,
Jag tillhör de som på senaste tiden börjat bejaka mitt intresse för feminina plagg.
Trivs utmärkt. Funderar någon så säger jag bara - go for it!
/ Sam
Hej,
Jag tillhör de som på senaste tiden börjat bejaka mitt intresse för feminina plagg.
Trivs utmärkt. Funderar någon så säger jag bara - go for it!
/ Sam
Här trivs jag!?
En bild till på mig!
Jättesnyggt med solbruna strumpbyxor och dösnygga skor..Antar att en härlig klänning finns där också. Precis min stil. Är 100% transvestit och klär mig alltid i snygga klänningar och kjol. När det ej är för varmt som nu, har jag strumpbyxor eller stay ups till. Är alltid snyggt sminkad och håret stajlat samt röda lösnaglar på. Har aldrig några problem med att fixa tjejer, däremot kan killar bli besvärliga när dom får reda på att jag är kille. ALLA verkar tro att jag vill suga av dom. Ibland har det dock hänt....men då har dom behandlat mig som elegant kvinna.
Nu på sommaren är det jätteskönt med tunna sommarklänningar. Älskar att vara transa!
Supersnyggt! Nu är attraktion mer än kropp och kläder, men du skulle definitivt ha fångat mitt intresse!
Supersnyggt! Nu är attraktion mer än kropp och kläder, men du skulle definitivt ha fångat mitt intresse!
[quote=81242158][quote-nick]Sam Ståhl skrev 2021-07-11 12:44:43 följande:[/quote-nick]Här trivs jag!?
Snyggt och sexigt
Tack alla ni som skrivit alla vänliga kommentarer! Jag blir så glad!
Jag finns på Kik - Sam Stahl.
Samstahl99
Samstahl99
Jag har fått signaler om att ytterligare bilder var önskvärt. Här kommer en till...