Syskonförsök IVF 2019
VUL igår där man kunde se ett litet pulserande hjärta, så trots den kraftiga blödningen med klumpar och inga graviditetssymptom så är jag fortfarande gravid:) vecka 7+5
VUL igår där man kunde se ett litet pulserande hjärta, så trots den kraftiga blödningen med klumpar och inga graviditetssymptom så är jag fortfarande gravid:) vecka 7+5
Skulle påbörja behandlingen denna månaden. Men känner mig inte 100 plus att jag har börjat med en pencilin kur i går kväll mot urininfektion. Växlande väldigt mkt ifall jag skall börja i morgon eller inte. Men har nog bestämt mig helt för att skjuta på det till nästa månad. Plus att jag är inte redo för en behandling , en behandling är jag redo för men orkar inte med ett misslyckande till..
Hur går det för er alla ?
Skulle påbörja behandlingen denna månaden. Men känner mig inte 100 plus att jag har börjat med en pencilin kur i går kväll mot urininfektion. Växlande väldigt mkt ifall jag skall börja i morgon eller inte. Men har nog bestämt mig helt för att skjuta på det till nästa månad. Plus att jag är inte redo för en behandling , en behandling är jag redo för men orkar inte med ett misslyckande till..
Hur går det för er alla ?
Ja , vi väntade. Känner nästan att jag vill vänta en månad till. Men kan inte ,är snart 39 år så jag har åldern emot mig. Men jag kör denna månad om ingen i familjen blir sjuk, är rädd att bli sjuk just pga av denna period när många är sjuka, så jag kanske borde skjuta på den, men samtidigt vill jag bara få dessa 2 försöken bakom mig oavsett resultat så att jag kan blicka framåt och inte lägga så mkt tankar på ivf...
Hur går det själv?
Skall du välja kliniken i Falun ,eller du kanske redan har gjort det?
Jag hoppas att vi alla snart skall lyckas.
Jag börjar med sprutor på söndag eller måndag, första gången med menupor...
Idag hade jag äggplock, fick ut 10 ägg. I morgon får jag information om mognad och befruktning. Insättning på lördag 2st sedan blir det en hemskt lång väntan.
Hur går det för dig?
Fick idag veta att inga embroy kunde frysas. 5 insättningen , 3 frysförsök o 2 färskförsök där de 2 sista sattes in 2 st, alltså 7 embroy.
Har inte så stora förhoppning att dessa tar sig heller , satte in i lördags, 2 dagars...
De delade sig inte som de vill att embroy skall göras inför frys.
Vi har ett försök kvar av 3 , blir sista. Men känns så lönlöst att fortsätta, om vi inte hade betalt så hade jag inte fortsatt tror jag....
Ni bet ff inte vad ni skall göra?
Ja det är svårt.
Jag tror också det är viktigt att veta att man ändå har försökt för att inte ångra att man inte gjorde ngt mer
Långa protokollet har jag aldrig heller gjort ,kanske skall föreslå det till nästa gång när det nu blir.
Fick idag veta att inga embroy kunde frysas. 5 insättningen , 3 frysförsök o 2 färskförsök där de 2 sista sattes in 2 st, alltså 7 embroy.
Har inte så stora förhoppning att dessa tar sig heller , satte in i lördags, 2 dagars...