• Tamla

Antingen eller!

En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

Jag börjar med:

Sommar eller vinter?

• Svar på tråden Antingen eller!
  • kokosnötmjölk

Vad jag tycker mest om eller vad jag har? Svarar på båda, jag har bruna ögon men mest gillar jag blåa ögon då min favoritfärg fortfarande är blå. 

Disney eller tv4? 

flygrl: Katter FTW! Jag gillar också djur och det gör ont i mig att se hur djur kan vanvårdas Håller verkligen med om att de ska vara lagom stora och ofarliga, och katter passar innanför kriterierna för mig (nåja, inga djur är ju helt ofarliga men you get it, för exempel hade ju ett lejon varit bra mycket farligare liksom)  

• flygrl

TV4

Snöskoter eller motorcykel?

(@kokosnötmjölk: Djur ska behandlas väl. Djurplågeri är avskyvärt!

Att ett lejon är bra mycket farligare än en huskatt handlar ju mycket om storleken. För en liten mus är nog en huskatt lika skrämmande som ett lejon för oss människor. )

• kokosnötmjölk

Snöskoter. 

Spotify eller YouTube? 

flygrl: Ja, verkligen, djur förtjänar att leva ett värdigt liv precis som vi människor gör . Och true, men jag hade nog tyckt att det var läskigt med lejon oavsett om det hade varit i storlek med en mus  

• flygrl

Spotify

Skogspromenad eller simtur?

(@kokosnötmjölk: Ha ha ett lejon stort som ett mus...det vore nåt det. Men skulle det verkligen kunna skrämma dig? )

Svar på tråden Antingen eller!