• Tamla

Antingen eller!

En ny lektråd! Det kanske finns en likadan tråd sedan tidigare, men den har inte jag koll på.

Ställ två saker mot varandra som nästa i tråden ska välja mellan för att sedan själv ställa en ny fråga.

Jag börjar med:

Sommar eller vinter?

• Svar på tråden Antingen eller!
  • flygrl

Gillar båda men har upptäckt att vitpeppar verkar dissas av många matsnobbar så då måste jag ju bara säga vitpeppar. Ffs! :P

Smartare än en femteklassare eller På spåret?

...och så menade jag förstås att jag har lite koll på stickning till skillnad från virkning och inget annat i inlägg #1029 här ovan för ;)

• Madida

Hårdost

Kaffe eller te?

I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • flygrl

Hmm...gillar båda och tycker dom kompletterar varandra men säger väl kaffe då

Apelsinjuice med eller utan fruktkött?

• kokosnötmjölk

Bre dem vid köksbänken. Är lat  

Titta på när någon annan gör jobbet eller göra det själv? 

flygrl: Tack! Inte alls, det är bra att du påminner mig! Ibland när jag inte varit inloggad på några dagar orkar jag inte läsa igenom alla svar utan går direkt till det sista, då missar jag lätt något Det var faktiskt lite roligt att kolla tillbaka och se hur många gånger du fått påminna mig innan jag kom till ursprungsinlägget  

Hu, nej. Choklad med myror i låter verkligen inte som någon höjdare!! 
    Men då finns chansen att du inte heller behöver glasögon/linser på ett tag ju  

Min farfar dog 00 och var 54 då om jag inte minns fel, jag är född in the early 2000's. Brukar däremot få höra att jag typ är född igår med tanke på mitt sätt att klä mig  

• flygrl

Det beror ju lite på...ibland är jag trött och ser gärna (på!) att nån annan gör det men ofta gör jag det hellre själv så det blir gjort my way

Smurfa eller surfa?

(@kokosnötmjölk: He he är nöjd att jag till slut lyckades få dig att läsa det jag skrivit.

Oj, din farfar gick verkligen bort i förtid. Sorgligt. Han hade ju lätt fortfarande kunnat va i livet så du hade fått träffa honom massa gånger.

Trodde du va några år äldre än mig men det verkar faktiskt tvärtom. Hade för mig du va typ 24-25... )

• Madida

Byxor

Gräddglass eller sorbet?

I'm not bossy. I just have better ideas than you
Svar på tråden Antingen eller!