Män/killar vad är en sexig tatuering på tjejer/kvinnor enligt er?
Jag vill tatuera mig och vill få lite inspiration, vad är en tändande tatuering på oss tjejer/kvinnor enligt er killar/män?
Hanna
Jag vill tatuera mig och vill få lite inspiration, vad är en tändande tatuering på oss tjejer/kvinnor enligt er killar/män?
Hanna
Varför ens bry dig om vad någon, särskilt män, bryr sig om vad du gör med din kropp?
Varför ens bry dig om vad någon, särskilt män, bryr sig om vad du gör med din kropp?
Väldigt många personer (både män och kvinnor) vill bli uppfattade som sexuellt attraktiva av motsatt kön. Det ligger ett stort värde i det, även om det värdet inte kan beskrivas med ord (av mig). Det betyder inte nödvändigtvis att man vill ha sex med någon, bara att man vill bli sedd som attraktiv. Även lesbiska kvinnor kan sätta ett stort värde i att bli ansedda som attraktiva av heterosexuella män. Kroppen är väldigt viktig för detta, kan vara viktigare än ansiktet till och med. Särskilt i miljöer där kropp hamnar i fokus, tex. på gymmet eller på stranden. En tatuering kan öka eller minska det värdet, så vad andra, i det här fallet män anser kan för henne vara jätteviktigt. Vem är liksom du att klanka ner på det?
Det kan tom. ha företräde över vad hon själv anser är snyggt eller ej. Det är inget fel i det, det är ett primalt, basalt, fullt naturligt mänskligt beteende.
Så många idioter som svarar i en tråd dom bara kan skita i...
Personligen tycker jag utsidan låren kan va fint, svanken (inte trampstamp) och allt man måste få av trosorna för att se hela
Sen är det coolt med saker som inte är så centrerade, nånstans mellan axel, rygg, hals, som breder ut sig lite med nån eldflamma, kload tass eller liknande.
Jag råder dig att undvika typiska manliga ställen, som utsida biceps (men hela sleeves är fint), mitt på bröstkorg mellan brösten är heller inte så snyggt (återigen, är man helgaddad så funkar det).
Jag undviker också all text och foton själv. Kan så lätt bli white trash.
Lycka till!
Dålig självkänsla antagligen
Så många idioter som svarar i en tråd dom bara kan skita i...
Personligen tycker jag utsidan låren kan va fint, svanken (inte trampstamp) och allt man måste få av trosorna för att se hela
Sen är det coolt med saker som inte är så centrerade, nånstans mellan axel, rygg, hals, som breder ut sig lite med nån eldflamma, kload tass eller liknande.
Jag råder dig att undvika typiska manliga ställen, som utsida biceps (men hela sleeves är fint), mitt på bröstkorg mellan brösten är heller inte så snyggt (återigen, är man helgaddad så funkar det).
Jag undviker också all text och foton själv. Kan så lätt bli white trash.
Lycka till!
Ingen alls, det är så fult med tatueringar tycker jag, snyggare och mer unikt att vara utan.
Jag tycker det är snyggt med "tänk tidigt 2000-tal" tatueringar på tjejer. Tribalmönster i svanken, kanske en ros på ankeln, ett hjärta lågt på magen eller högt på skinkan, något på överarmen, kanske något på skulderbladet, en liten spirituell text eller citat på revbenen.
Ett par tatueringar, inga heltäckande motiv eller "sleeves".
Jag tycker det är snyggt med "tänk tidigt 2000-tal" tatueringar på tjejer. Tribalmönster i svanken, kanske en ros på ankeln, ett hjärta lågt på magen eller högt på skinkan, något på överarmen, kanske något på skulderbladet, en liten spirituell text eller citat på revbenen.
Ett par tatueringar, inga heltäckande motiv eller "sleeves".
Tribe ryggslutet är så sexigt