Inlägg från: Anonym (Gaddad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gaddad)

Män/killar vad är en sexig tatuering på tjejer/kvinnor enligt er?

Så många idioter som svarar i en tråd dom bara kan skita i...

Personligen tycker jag utsidan låren kan va fint, svanken (inte trampstamp) och allt man måste få av trosorna för att se hela Drömmer

Sen är det coolt med saker som inte är så centrerade, nånstans mellan axel, rygg, hals, som breder ut sig lite med nån eldflamma, kload tass eller liknande.

Jag råder dig att undvika typiska manliga ställen, som utsida biceps (men hela sleeves är fint), mitt på bröstkorg mellan brösten är heller inte så snyggt (återigen, är man helgaddad så funkar det).

Jag undviker också all text och foton själv. Kan så lätt bli white trash.

Lycka till!

• Anonym (Gaddad)
    Anonym (Xc) skrev 2019-08-24 19:26:01 följande:
    Den största idioten av de alla.
    Ah, får jag presentera den som kände sig träffad :D
  • Anonym (Gaddad)
    Egon den stora skrev 2019-08-24 19:53:51 följande:
    Vilka är idioter? Dom som inte gillar tatueringar eller?
    Nej, såklart dom som svarar goddag yxskaft på en fråga. På frågan: Vilken skruvmejsel ska jag köpa?, blir svaret: En osynlig/Köp en hammare/Hur kan du skruva, lim är bättre/osv. Gillar man inte tatueringar svarar man inte på en fråga om vilken tatuering som är snyggast, såklart. Det blir ganska fånigt.
  • Anonym (Gaddad)
    Anonym (eeeeeeh) skrev 2019-08-24 22:11:52 följande:

Jag tycker det är snyggt med "tänk tidigt 2000-tal" tatueringar på tjejer. Tribalmönster i svanken, kanske en ros på ankeln, ett hjärta lågt på magen eller högt på skinkan, något på överarmen, kanske något på skulderbladet, en liten spirituell text eller citat på revbenen.

Ett par tatueringar, inga heltäckande motiv eller "sleeves".

Där har du definitionen av white trash, om det är det du strävar efter. No offense Skrattande
Svar på tråden Män/killar vad är en sexig tatuering på tjejer/kvinnor enligt er?