Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2019

Nandez skrev 2019-11-08 20:21:22 följande:
    Freddie är bra.
    Jag trodde det skulle bli bra, men dem låter som tjejer....nää ä säger jag gillade inte alls.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-11-08 20:25:04 följande:
    Jag gillar Eric Gadd.
    Ja han är bra, men det blev inte bra tillsammans...eller fel låt för Freddie.
  • Johannus

Vem är Sabina aldrig hört henne förut.....Nä låten var låg för min del. Fick inte nån wow känsla.

• Johannus

Jag tror att om Dao får sjunga det hon är bra på så skulle hon vara så mycket bättre för hon ser ut som en artist då ska hon få sjunga det hon gillar.

• Johannus
    Nandez skrev 2019-11-08 20:50:37 följande:
    Håller med Nikki
    Håller inte alls med Nikki....Hon var elak....Det var en fin låt och dom sjöng den fint i hop. 

Arg på Nikki är jag.
  • Johannus

Men har inget minna av denna Albin heller?....Undrar hur jag kollat på Idol tidigare då jag inte känner folk som sökt eller varit med...Börjar nog bli gammal :)

• Johannus
    Nandez skrev 2019-11-08 21:06:21 följande:
    Håller inte med juryn
    Håller helt med juryn. Gotte var super bra med Carola....Heja Gotte . Har alltid gillat Carola och hon visade att Gotte kunde sjunga annat än Elvis låtar. Eller Gotte visade det.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-11-08 21:13:48 följande:
    Carola tog över helt och hållet
    Nå inte....han sjöng ju så det hördes.
  • Johannus

Molly gjorde hela låten....Tusse  bara viskade några ord bakom henne...…..Nej nej  juryn svamlar han var inte alls bra....

• Johannus
    Nandez skrev 2019-11-08 21:23:26 följande:
    Publiken lyrisk
    Publiken har varit lyrisk för alla som sjungit ….dem har ståt upp och skrikit så det är inte bara för Tusse….Och helt klart Tusse kom in med sin sång långt efter att Molly hade börjat med låten.
Svar på tråden Idol 2019