Idol 2019
Det gjorde Freddie bra
Det gjorde Freddie bra
Det har jag glömt
Gottfrid bra men trist att det är samma typ av musik
Gottfrid inte bra
Jag kan nästan vara säker på att Gotte åker ut i kväll, men det gör inget för han kommer att synas och höras senare mer än vad vinnaren kommer att göra.
Måns Semlmerlöf åkte ut tidigt, men är super känd än i dag och han var med 2005 i Idol.
Jag älskar -50 tal....ska ju finnas dem som gillar alla årtal som kommer fram i programmet.
Om Sverige blir som Sverige var innan 2015 så kommer folkparkerna komma tillbaka och jag kan garantera att det finns massor av människor som älskar att dansa ute på folkparkerna.
Förstår dig helt och hållet....Men artisterna ska vara för alla åldrar. Vi är många som är gamla och vi gillar våran musik, låtar som vi vill höra i framtiden.....Idol är inte endast för yngre folket. (Hoppas jag). Jag vill se att det kommer nya folkparks artister fram....Inte bara folk som måste komma till dom stora scenerna i USA som pop artister...Man kan väl vara snäll och gilla alla grupper i artisteriet.
Har inte sett ikväll. Vem var bäst och vem var sämst?
Nja pop stjärna vet jag inte...Crish som vann förra året är inte pop stjärna utan en lagom stjärna inom allt. Idag är han stor i USA.
I mina ögon och det jag hörde var han bra...men vi är få som gillar Gotte?.Ok han åkte ut, men han är så mycket bättre än det andra.
Har du hört förra årets idolvinnare i radio eller sett på tv? Jag har inte sett han medverka i något program. Ok han kommer väl och komma nu till finalen i Idol, men annars är det tyst om han.
Cahris som vann för 2 år sen blev inte så stor i Sverige, men däremot i USA.
Osv så dem som vinner blir inte så stora i Sverige.
Nej jag missunar ingen att vinna, Kul vem som än vinner
Alla är grymma, så svårt att säga vem som inte ska vara med i globen. Men Dau med Creep var något alldeles extra tycker jag. Dock tyckte jag inte hon gjorde Ellie Golding så bra. Freddie och Tusse har varit grymma med så blir svårt att veta vilka som går vidare. Kanske blir 3 i globen i år igen?
Tror det blir Tusse och Dou dock, då de verkar gå hem mest hos tittarna.
Fast oavsett vad som sker så kommer alla 3 ha en lysande karriär framför sig om de gör rätt!
Tror det blir Tusse och Dou dock, då de verkar gå hem mest hos tittarna.
Fast oavsett vad som sker så kommer alla 3 ha en lysande karriär framför sig om de gör rätt!
Men Freddie är också bra.