Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Idol 2019

Johannus skrev 2019-11-22 21:40:34 följande:
    Jag älskar -50 tal....ska ju finnas dem som gillar alla årtal som kommer fram i programmet.
    Kommenterade countryvalet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 21:40:34 följande:
    Jag älskar -50 tal....ska ju finnas dem som gillar alla årtal som kommer fram i programmet.
    Lyssnar inte på 50-tal.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-22 22:25:14 följande:
    Jo men idol kommer inte hjälpa honom för att nå detta, kan nog snarare vara tvärt om. Sedan är nog syftet med idol att bli en stor popstjärna.
    Jag håller med.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-22 22:27:52 följande:
    Bäst var nog Freddie men även Dau och Tusse var väldigt bra. Gotte hade en sämre kväll, speciellt när han lämnade sin comfort zone och sjöng aerosmith.
    Jag håller med dig.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-22 22:45:58 följande:
    Haha Chris har allt, en riktig stjärna och var självklar vinnare redan från audition förra året.
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 22:52:44 följande:
    Ni ser jag sa innan programmet började att Gotte skulle åka ut i kväll...Men det är så bra..för nu blir han stor. 
    Tror inte att han blir så jättestor, återstår att se om han kan skriva egen musik.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 23:06:02 följande:
    Man ser att det är färdig gjort sen länge...Tusse ska vinna har varit klart sen start . 
    Vad bitter du låter, det är tittarna som röstar så inget var klart från början.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-23 01:27:44 följande:
    Nej jag är inte sur....Gotte had sin stil som tilltalade mig (och många andra)...som inte passar in i Idol....Trist , men sant...

Den stilen tilltalar inte mig, lyssnar inte på den typen av musik, inte dansband heller.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 22:50:05 följande:
    Jag hoppas att Tusse vinner så slipper man höra i flera månader framåt....Medans 4:an 3:an och 2:an har blivit kändisar....
    Tusse kan bli stor om han vill. Vilket missunsamt inlägg, jösses.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-23 20:24:37 följande:
    Har du hört förra årets idolvinnare i radio eller sett på tv? Jag har inte sett han medverka i något program. Ok han kommer väl och komma nu till finalen i Idol, men annars är det tyst om han.

Cahris som vann för 2 år sen blev inte så stor i Sverige, men däremot i USA.

Osv så dem som vinner blir inte så stora i Sverige.

Nej jag missunar ingen att vinna, Kul vem som än vinner
    Återigen, för att bli stor så måste personen kunna skriva och producera egen musik som Måns och Darin. Man kan inte bli stor på att sjunga covers.
Svar på tråden Idol 2019