Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Idol 2019

Dags för Dao efter reklamen

• Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 21:10:45 följande:
    Löjligt av juryn att sätta skit på Gotte. Han var bra trots att han älskar att sjunga contry låtar..

Men spelar roll om Gotte åker ut nu som 4:a för han har bättre chans att bli bättre än den som vinner.
    Han sjunger väl mest 50-tal
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-22 21:14:05 följande:
    Nä Gotte var lite smått svajig och det var väldigt stel, dags att han lämnar ikväll, lite konstigt att han gått så långt? Trodde han skulle åkt ut första veckan om jag ska vara ärlig.
    Du har en poäng
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 21:10:45 följande:
    Löjligt av juryn att sätta skit på Gotte. Han var bra trots att han älskar att sjunga contry låtar..

Men spelar roll om Gotte åker ut nu som 4:a för han har bättre chans att bli bättre än den som vinner.
    Dom det har gått bra för skriver sin egen musik.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-22 21:26:25 följande:
    Jag kan nästan vara säker på att Gotte åker ut i kväll, men det gör inget för han kommer att synas och höras senare mer än vad vinnaren kommer att göra. 

Måns Semlmerlöf åkte ut tidigt, men är super känd än i dag och han var med 2005 i Idol.
    Då behöver han kunna skriva egen musik, det gör Måns.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-22 21:33:12 följande:
    Han kommer helt säkert att höras i de få folkparker som finns kvar, men tror inte det blir så mycket mer än så. Lite Jerry Williams över honom.
    Det tror jag med.
Svar på tråden Idol 2019