Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Idol 2019

Den enda låt i kväll som jag aldrig hört

• Nandez
    Johannus skrev 2019-11-08 21:24:19 följande:
    Molly gjorde hela låten....Tusse  bara viskade några ord bakom henne...?..Nej nej  juryn svamlar han var inte alls bra....
    Dom har helt rätt
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-08 21:27:09 följande:
    Publiken har varit lyrisk för alla som sjungit ?.dem har ståt upp och skrikit så det är inte bara för Tusse?.Och helt klart Tusse kom in med sin sång långt efter att Molly hade börjat med låten.
    Inte lika mycket som med Tusse.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-11-08 21:45:35 följande:
    Jo då...till och med juryn stod upp när Gotte och Carola sjungit klart...Och endast för dem stod  juryn upp.

Jag har också en aning vem som ryker och jag tror det blir Dao, men skulle vilja ha kvar henne så hon får visa sin sida vad hon kan.

Freddie skulle för mig få åka nu för han har inte visat en enda fredag att han har go i sig.

Och som 3:dje så hoppas jag att Tusse åker då jag inte har samma musik smak som han ?..Blir inte glad av hans låtval.
    Dom stog upp för Tusse, alla fyra samt publiken.

Tusse hade inte valt denna veckas låt.

För mig har musiksmak inget att göra med Idol.

Min musiksmak är bred klassisk musik , Springsteen, Vangelis, J-M.Jarre, Rolling stones, Bob Dylan, B.B. King, Fleetwod mac. o.s.v.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-11-08 22:40:53 följande:
    Väldigt jämn kväll ikväll, men är väl Kims tur att lämna nu, han har inte hållt samma nivå som övriga även om han gör sitt bästa framträdande hittils ikväll..
    Du fick rätt
Svar på tråden Idol 2019