Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2019

Jag trodde i min enfald att alla Mello låtarna skulle vara på svenska !?...Men ack nä....Nä kände inte igen låten ens från nåt Mello. Ok den var bra, men inte min stil.

• Johannus

Men OBS ni får alla ha förståelse att jag är äldre :) som inte förstår mig på alla låtar.

• Johannus
    Nandez skrev 2019-10-18 21:02:11 följande:
    Den vann Mellon 2014.
    Ok...

Trodde att i och med att Christer Björkman var med så skulle låtarna vara på svenska. Besviken och inte vart Astrids låt bra då jag inte kände nåt för den, aldrig hört förut.
  • Johannus

Nathalies låt känner jag igen, men nä inte ens i närheten av riktiga låten.....
    I kväll är jag verkligen negativ..Kanske för att jag varit sjuk i snart en månad av förkylningar och ont i halsen. :)

• Johannus
    Nandez skrev 2019-10-18 21:15:53 följande:
    Jobbigt att vara sjuk. Jag hämtar mig efter en jobbigt behandling.
    Ja det är jobbigt att vara sjuk...

Oj får man fråga vad för behandling. Du behöver inte svara om du inte vill. Kram
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-18 21:23:39 följande:
    Freddie är bra.
    Freddie sjöng bra verkligen....men det är nåt i mig som stör på han, men i kväll var han bra.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-18 21:28:42 följande:
    Toppar och dalar har det varit.
    Ja verkligen toppar och dalar....Hade förväntat att alla sjöng en Svensk mello låt, men besviken.

Tro nog att det är det tre killarna jag hela tiden gillat som går vidare ( eller hoppas det) och inte att förglömma Freddie. Men tjejerna är jag osäker på. Hade så önskat att Astrid valt en låt som svenska folket hade kunnat nynna med., men , men 

Vet nästan 100% att Tusse går vidare då han har sina röstare dock inte en låt som jag varken kände till eller gillade.
  • Johannus

Gillar inte Tusses låtar. Vem är Gitte?

Hoppas på Gotte, Christoffer och Kim som kommer vidare.

Svar på tråden Idol 2019