Idol 2019
Madielief?.eller hur man skriver hennes namn....Bra låt, men obekant....Aldrig hört
Madielief?.eller hur man skriver hennes namn....Bra låt, men obekant....Aldrig hört
Låten är bra men tyckte inte att hon gjorde den rättvisa. Älskar Bowie.
Ellie åkte ut.....Ok.....Tur för mig att Gotte är kvar......Gotte och Astrid i final eller
Nä Kim har inte bra låtar ?..Hade hoppats mer på han då han är från mina traker...
Kims röst saknar styrkan som krävs för rock.
Min favorit är Tusse, men den här veckan imponerade han inte. Däremot fick jag upp ögon för Nathalie.
PÅ vilket sätt är Tusse den mest utvecklade artisten?
Jag kan inte med Tusses flängande händer och armar. Tycker han försöker alldeles för mycket för att visa sig duktig. Ska bli kul och se hur han gör när han får en lugn låt.
Freddie kan jag heller inte med på nåt konstigt sätt.
Tjejerna så gillar jag bara Astrid.
Tror nog att det är att det är killarnas år i år. Gotte, Kim, Christian.
Han var med i Talang.
Ja verkligen toppar och dalar....Hade förväntat att alla sjöng en Svensk mello låt, men besviken.
Tro nog att det är det tre killarna jag hela tiden gillat som går vidare ( eller hoppas det) och inte att förglömma Freddie. Men tjejerna är jag osäker på. Hade så önskat att Astrid valt en låt som svenska folket hade kunnat nynna med., men , men
Vet nästan 100% att Tusse går vidare då han har sina röstare dock inte en låt som jag varken kände till eller gillade.
Håller med förutom Astrid, har lite svårt för hennes flumighet.