Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Idol 2019

Johannus skrev 2019-10-25 21:16:15 följande:
    Gotte och Dao bäst i kväll....Om någon av dem åker ut så då vet man att det bara är fjortisar som röstar.

Hoppas verkligen dem får nästa vecka bättre låtval....
    Dom ska välja åt varandra, temat Team spirit.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-25 21:30:15 följande:
    Oj får dem välja åt varandra så kan det bli fel...Alla vill ju sitt eget bästa därför skulle jag tro att dem väljer galet åt någon annan för att själva gå vidare....

Nandez tycker inte du att låtarna var lite för moderna ?..eller så kanske det är bara jag som är för gammal för såna låtar som kom.  Vet ju inte vilken ålder ni andra är, men jag är nästan pensionär :)
    Hoppas att de är så goda vänner att de väljer bra låtar, dom verkar vara det.

Håller delvis med om låtvalet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-25 21:49:59 följande:
    Jag har mina favoriter som jag vill går vidare...:)
    Samma här
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 22:11:14 följande:
    Kim var som vanligt en nivå under de övriga. Höll på att häpna när de var så positiva till hans framträdande som i mina öron var falskt och väldigt skrikigt. Däremot verkar de inte gilla Maddeleif som fick massiv kritik och höra att hon sjöng surt. Visst hon var väl inte felfri men även om låtvalet var konstigt så var det ändå en helt okej insats.

Bäst ikväll var nog Freddie som verkligen fick till det ikväll.
    Tycker jag med
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 22:50:04 följande:
    Han var ju magisk. Och nu sitter han löst??
    Ja, Freddie var bra, märkligt att han hängde löst.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-25 22:44:47 följande:
    Oj du gillade Freddie ...Jag fattade inte alls hans låt....I kväll var inge så där super bra.
    Jag tyckte att Freddie var bra.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 22:51:32 följande:
    Tyvärr styr Juryn vad som sker. Maddeleif är den bästa tjejen som finns kvar även om hon gjorde ett konstigt låtval ikväll.
    Ja, låtvalet blev hennes fall.
Svar på tråden Idol 2019