Inlägg från: Bunny on speed |Visa alla inlägg
  • Bunny on speed

Idol 2019

Jag tror, och hoppas, att Tusse vinner. Han är snäppet över de andra, jättekul att se hur han utvecklats.

Bunnies, it must be bunnies!
  • Bunny on speed

Freddie är aldrig minnesvärd för mig, för lite utstrålning/karisma.

• Bunny on speed
    HSOF skrev 2019-10-31 13:13:40 följande:

Håller med dig där med, Freddies Akilleshäl är just att våga släppa loss så att det känns naturligt. Där har du Tusse som är grym på just det och Christoffer som bara blir för mycket.

Bra sammanfattning
  • Bunny on speed
    Nandez skrev 2019-11-01 21:02:43 följande:

Astrid lurad

Vad hände?

Gillade Astrid, hann precis se hennes
  • Bunny on speed

Jag hörde inte vad juryn så om Kim denna vecka, men förstår inte att de är så förtjusta i honom

• Bunny on speed
    Nandez skrev 2019-11-01 22:40:45 följande:

Christoffer fick sämst resultat

Tråkigt, men väntat. Tycker han gjort sämre och sämre ifrån sig.
  • Bunny on speed
    Baren skrev 2019-11-10 19:33:26 följande:

Vem vill ni ska vinna?

Tusse
  • Bunny on speed
    Johannus skrev 2019-11-29 21:52:09 följande:

Jag har inte emot han som person, men jag får ingen känsla av hans låtar.

Jag känner inget för Dao eller Freddie heller, men deras låtar får jag känsla av (inte alla låtar) För mig spelar det ingen roll vem som sjunger om den som sjunger en låt som får mig att få gåshud.

T.ex  jag gillar Elvis låtar, Jerry Wiljams, Beatles, Country, pop, rock.....Jag är ju född på 50 talet så det finns inte många moderna låtar som jag gillar eller som ger mig gåshud.

Dessa deltagare ska sjunga låtar till nutidens artister vilket inte ger mig känsla, men det finns en och annan som vågar sig på äldre artister och därför fortsätter jag att titta på Idol.

Egentligen gillar jag bäst med Idol när dessa deltagare gör sina första låtar för juryn innan fredagskvällarna.

Jag gillar i princip inga låtar heller. Inte alls varit min musiksmak. Tittar bara för Tusse och lär inte se Idol igen.
Svar på tråden Idol 2019