-
I mina ögon och det jag hörde var han bra...men vi är få som gillar Gotte….Ok han åkte ut, men han är så mycket bättre än det andra.HSOF skrev 2019-11-22 22:27:52 följande:Bäst var nog Freddie men även Dau och Tusse var väldigt bra. Gotte hade en sämre kväll, speciellt när han lämnade sin comfort zone och sjöng aerosmith.
-
Nej jag är inte sur....Gotte had sin stil som tilltalade mig (och många andra)...som inte passar in i Idol....Trist , men sant...Baren skrev 2019-11-23 00:58:43 följande:Är du sur? Du verkar bitter i dina inlägg
-
Om någon av det 3 som är kvar så hoppas jag på FredieBaren skrev 2019-11-23 00:59:14 följande:Jag vill nog att Dao ska vinna.
-
Har du hört förra årets idolvinnare i radio eller sett på tv? Jag har inte sett han medverka i något program. Ok han kommer väl och komma nu till finalen i Idol, men annars är det tyst om han.Nandez skrev 2019-11-23 20:15:28 följande:Tusse kan bli stor om han vill. Vilket missunsamt inlägg, jösses.
Cahris som vann för 2 år sen blev inte så stor i Sverige, men däremot i USA.
Osv så dem som vinner blir inte så stora i Sverige.
Nej jag missunar ingen att vinna, Kul vem som än vinner -
Har missat en halvtimme så vet inte hur bra någon är egentligen.
Men från det Dao sjöng låten (namn) ? Men hon hade en rosa kortlång klänning vart hon bra.
Även Freddie var bra, men tyckte att hans börja på låten var lite lågmält. -
Och vad härligt att dem fick vara till Karolinska och göra sjuka barn glada. Mer sånt så blir mitt hjärta mjukt då jag själv är mormor till 3 barnbarn med funktionshinder.
-
Vet inte vem som är bäst av Dao och Freddie...en av dem kommer att vinna.
-
Jag har inte emot han som person, men jag får ingen känsla av hans låtar.Nandez skrev 2019-11-29 21:38:11 följande:Vad har du emot Tusse?
Jag känner inget för Dao eller Freddie heller, men deras låtar får jag känsla av (inte alla låtar) För mig spelar det ingen roll vem som sjunger om den som sjunger en låt som får mig att få gåshud.
T.ex jag gillar Elvis låtar, Jerry Wiljams, Beatles, Country, pop, rock.....Jag är ju född på 50 talet så det finns inte många moderna låtar som jag gillar eller som ger mig gåshud.
Dessa deltagare ska sjunga låtar till nutidens artister vilket inte ger mig känsla, men det finns en och annan som vågar sig på äldre artister och därför fortsätter jag att titta på Idol.
Egentligen gillar jag bäst med Idol när dessa deltagare gör sina första låtar för juryn innan fredagskvällarna. -
Hoppas Freddie vinner Idol, men samtidigt tänker folket att han är småbarnsförälder så han ska vara hemma. Inte göra massor av resor som det innebär att vinna. Förstår folket, men Freddie är bättre än Tusse. Men Tusse kommer att vinna för han är ung, fri och har framtiden framför sig.
Jag hade velat att Freddie och Dao var i final båda lika bra som sångare. -
Läste om Dao att hon har varit med i olika program på tv redan som barn. Bland annat i "Sune på bilsemester"
och många andra program. Alltså hon har varit barnskådespelare.