Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2019

Jag kan nästan vara säker på att Gotte åker ut i kväll, men det gör inget för han kommer att synas och höras senare mer än vad vinnaren kommer att göra. 

Måns Semlmerlöf åkte ut tidigt, men är super känd än i dag och han var med 2005 i Idol.

• Johannus
    Nandez skrev 2019-11-22 21:16:04 följande:
    Han sjunger väl mest 50-tal
    Jag älskar -50 tal....ska ju finnas dem som gillar alla årtal som kommer fram i programmet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-11-22 21:28:43 följande:
    Då behöver han kunna skriva egen musik, det gör Måns.
    Och är du säker på att inte Gotte kan skriva sin egen musik???....Han skulle nog inte sjunga om han inte skrev egna låtar...
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-11-22 21:33:12 följande:
    Han kommer helt säkert att höras i de få folkparker som finns kvar, men tror inte det blir så mycket mer än så. Lite Jerry Williams över honom.
    Om Sverige blir som Sverige var innan 2015 så kommer folkparkerna komma tillbaka och jag kan garantera att det finns massor av människor som älskar att dansa ute på folkparkerna.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-11-22 21:52:36 följande:
    Jo det är en dyster utveckling tyvärr. Men visst Gotte skulle briljera i folkparken. Men det är nog inte en idol för mig. En idol ska ju vara en modern popartist som ska slå igenom på de stora scenerna.
    Förstår dig helt och hållet....Men artisterna ska vara för alla åldrar. Vi är många som är gamla och vi gillar våran musik, låtar  som vi vill höra i framtiden.....Idol är inte endast för yngre folket. (Hoppas jag). Jag vill se att det kommer nya folkparks artister fram....Inte bara folk som måste komma till dom stora scenerna i USA som pop artister...Man kan väl vara snäll och gilla alla grupper i artisteriet.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-11-22 22:25:14 följande:
    Jo men idol kommer inte hjälpa honom för att nå detta, kan nog snarare vara tvärt om. Sedan är nog syftet med idol att bli en stor popstjärna.
    Nja pop stjärna vet jag inte...Crish som vann förra året är inte pop stjärna utan en lagom stjärna inom allt. Idag är han stor i USA.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-11-22 22:27:52 följande:
    Bäst var nog Freddie men även Dau och Tusse var väldigt bra. Gotte hade en sämre kväll, speciellt när han lämnade sin comfort zone och sjöng aerosmith.
    Jag som gillar Gotte hoppas att han åker ut i kväll för då kommer han längre än vinnaren.
  • Johannus

Jag hoppas att Tusse vinner så slipper man höra i flera månader framåt....Medans 4:an 3:an och 2:an har blivit kändisar....

• Johannus

Ni ser jag sa innan programmet började att Gotte skulle åka ut i kväll...Men det är så bra..för nu blir han stor. 

• Johannus

Man ser att det är färdig gjort sen länge...Tusse ska vinna har varit klart sen start . 

Svar på tråden Idol 2019