Inlägg från: Anonym (Antingen farligt eller najs) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Antingen farligt eller najs)

Han pratar redan om barn och bröllop

Jag träffade också en kille ett tag som efter att ha träffats i 2 veckor sa att han älskade mig och efter 2 mån snackade han om hus, barn och bröllop. Jag var då 19, han 27. Jag svarade aldrig tillbaka att jag älskade honom (för jag gjorde ju inte det än) och hetsen kring att prata om framtiden var det som satte spiken i kistan, så att säga. Jag gjorde slut efter 3 mån, då jag upplevde att han hade så starka känslor och ville framåt så snabbt. Jag hade inte ens hunnit bli kär, var mest intresserad av att lära känna honom. Det var nog tur att jag gjorde slut så pass tidigt, för i mitt fall var hans starka känslor och påtryckande lite av ett varningstecken. När det tog slut blev han galen, ringde/smsade i ett halvår och var så arg vid ?göra slut-ögonblicket? att han började slå hål i väggen. Riktigt läskigt. Men bara för att han var sån, betyder det väl inte att din kille är så. Beroende på er ålder, kan det ju helt enkelt bara vara så att han är en seriös kille som ser något bra i er relation :)

I vårt fall handlade det säkert om ålderskillnad också, då jag som 19-åring inte alls tänkte på familj och hus, utan levde helt i det ungdomliga nuet. Det var mycket fokus på fester, vänner och vilken utbildning man skulle välja istället.

Hur gamla är ni?

Svar på tråden Han pratar redan om barn och bröllop