Inlägg från: Tomelilla15 |Visa alla inlägg
  • Tomelilla15

Min man tror att jag fått barn med någon annan.

Roreza skrev 2019-08-18 00:19:34 följande:

Jag är TS. Jag svarade på ditt inlägg. Han har alltid varit svartsjuk och jag trodde att det skulle bli bättre efter att jag visat honom att jag inte har något att dölja.

Tycker du verkligen att ett faderskapstest borde vara obligatoriskt? Tycker att det på något sätt känns förnedrande. Speciellt om det inte finns någon grund för det hela.

Jag skulle föreslå att du säger att du går med på faderskapstest mot att han går i terapi om provet visar att han är fadern och att han gör det senast inom en månad från provresultatet så att det faktiskt blir av. Går han inte med på det så vill han ju inte ens jobba med sitt problem och då får nog du fundera på om du vill vara kvar i relationen.
  • Tomelilla15
    Roreza skrev 2019-08-20 18:32:54 följande:

Herregud. Den där kvinnan låter iskall. Hon har ju lurat honom totalt. Om hon hade haft lite hjärta så hade hon låtit barnet och "pappan" ha lite kontakt iaf. Stackars barn dessutom :(

Men det är ju uppenbart att denna historia inte stämmer. Socialtjänsten skulle aldrig gå med på att kontakten bryts på det sättet med anknytningspersonen.
  • Tomelilla15

Ja jag vet inte. Ditt sista inlägg visst ju vara att misären fortsätter. Det är 112 inlägg här och bilden är ju rätt tydlig att din man är sjukligt svartsjuk. Du får ju ta tag i detta nu. Bestäm dig bara - vill du fortsätta ha det såhär? Annars får du ju gå vidare. Det kan du göra antingen genom ultimatum - jag lämnar dig om inte xxx. Eller så bara lämnar du. Fler inlägg om hur svartsjuk han är tillför ju inget.

Om du tror att han läser så finns massor med boktips om svartsjuka. Eller kan det funka att han gör ett test på nätet som visar hur svartsjuk han är? Finns massor. Kan du få iväg honom till psykolog om du hotar med skilsmässa där du väldigt tydligt beskriver att du hellre lever själv än med honom eftersom han beter sig som ett svin?

Kom igen nu ts! Visa lite handlingskraft!!!!!!!! Han är en svag individ, det brukar dom vara. Han är osäker och mesig. Om du bara bestämmer dig så kommer du ha psykologiska övertaget på nolltid.

Svar på tråden Min man tror att jag fått barn med någon annan.