Börja röka?! Hjälp!
Hjälper om man har någon att springa med eller musik att lyssna på tycker jag. Brukar också köra ungefär samma distanser som du faktiskt.
Fastnade i pluggandet men nu ska jag strax sova, bara ett besök på balkongen först :)
Låter som att du är en händig man? Själv har jag två timmar mitt i handen när det kommer till praktiska saker. Däremot är jag ganska flink när det kommer till matlagning.
Måste vakna ganska tidigt imorgon. Vi ska åka kl 10 och innan dess måste jag hinna med frukost och att köpa cigg (dålig planering idag) men det löser jag. Kommer aldrig försent till en utsatt tid.
Trevlig helg!
Ja, brukar fixa det mesta själv faktiskt. Är väl lite tvärtom när det gäller matlagning, sällan jag försöker mig på något spektakulärt där
Punktligheten har vi tydligen gemensamt, haha! Tycker det är viktigt.
Du får ha en trevlig helg du också, hoppas på uppdatering om bl.a. matchen sen!
Ännu fler för en rökande kvinna som börjar få slut på sitt lager 😂
Blir till att fortsätta med det jag håller på med, sen kolla lite hockey på kvällen. D.v.s. på tv.
Lunch med dig, det hade man ju inte tackat nej till, haha! 🙂
(Kan ju vara bra att svara på rätt inlägg också... Klantar till det ibland)
Haha, hade jag velat se, låter ju skitkul! 😂😂 Antar att det blev en direkt utanför butiken sen då.
Absolut, jag har ett lag som ligger mig mycket varmt om hjärtat! Själv då, hockeyintresserad?
Du är så strategisk! Kör du alltid samma märke eller varierar du? (Är ju inte rökare så har inte full koll)
Brukar gå på några matcher varje säsong och ser resten på tv om jag kan.
Fan! Hade skrivit ett långt svar, men blev utloggad.
Ja, alltid samma märke. Började med mentholcigaretter men de blev förbjudna. Rökt samma sen dess.
I närbutiken vet de alltid vad jag ska köpa, men brukar fråga om jag ska ha snus också.
Kanske återkommer om det övriga jag skrev.
Ska jobba lite under påsken men det blir firande med föräldrarna för min del också. Jag har inga syskon så vi blir inte så många.
Förstår att det är lätt för mig att säga men jag tycker verkligen inte att du ska skämmas! Rökningen är en så liten del av din person och utan att känna dig så känns du verkligen som en riktigt bra tjej och jag är övertygad om att dina föräldrar är stolta över dig. Rök när du vill, de vet ju ändå att du gör det.
Jo, jag såg den historian i dina tidigare inlägg. Tror det var klokt att vara ärlig och inte försöka smyga. Nästa lilla steg är att vara precis som du är i din vardag även inför föräldrarna. Förstår att det är tufft men tror att det kommer kännas bättre om du väl tar dig dit, så att säga. Den stora grejen för dem var ju sannolikt att du röker, inte exakt hur mycket.
Ska inte lägga mig i egentligen, men gillar dig (så mycket man nu kan gilla en anonym person på ett forum, haha) och försöker förstå din situation och hur du ska kunna känna dig så okej som möjligt i de här situationerna.
Tacksam för din förståelse och smickrad över att du gillar mig.
Ja, jag har väl tänkt inför detta umgänge att vara som jag brukar. Det innebär ju att jag behöver röka ungefär varje timme. Sedan får jag låta bli att hamna i diskussioner kring detta. Jag gör så mycket annat bra som de kan fokusera på istället för min rökning. Jag har ändå rökt i så många år nu att de borde ha vant sig. Men i min renlevnads- och träningfamilj är det mycket tabu kring detta.