Börja röka?! Hjälp!

Ja, spelade en del förut, när "alla" spelade, men har inte blivit något på ganska länge för min del.
När åker du till dina föräldrar för påskfirande?
Känns ändå som en vettig inställning till det hela
Hur har dagen varit? Åker du tidigt i morgon?
10 känns väl ändå okej tycker jag
Hoppas tågen går som planerat, brukar ju kunna vara lite si och så med det ibland... Annars är ju tåg ett rätt trevligt transportmedel,
Ja, jag gillar att åka tåg.
Jo, när man är beroende av tågbyte är det jobbigt om man missar anslutningen. Hoppas det funkar imorgon, det ska vara 15 minuter mellan tågen och det passar mig perfekt.
Håller tummarna för att det funkar!
Hoppas TS inte är sur över att vi använder det här som en allmän chatt numera, haha! Man vill ju hålla sig uppdaterad!
Nja, ska jobba en del i helgen men hinner med lite påskfirande också.
Skulle inte säga att det är en dealbreaker så länge det är på en "normal" nivå och inte inomhus, nej.
Blir glad när du säger så.
Ja, jag sköter det snyggt. Absolut! Tar hänsyn, frågar alltid mina kompisar om det är ok att jag röker (I mitt tajtaste gäng är vi 2,5 av 4 som röker så där är det lugnt). Skräpar inte ned. Står för att jag röker, ljuger inte om att jag bara feströker osv. Respekterar regler och policys på jobb (i mitt fall gymmet där jag jobbar extra) och inom mina idrotter.
Precis så jag har uppfattat det också! Är övertygad om att jag skulle kunna umgås med dig utan att störa mig på det alls (rent hypotetiskt alltså)
Börjar bli sent nu, ska sova. Vi kanske fortsätter missbruka tråden i morgon, haha 😉