• Anonym

Börja röka?! Hjälp!

Detta må vara en av familjelivs mest tragiska trådar. Ett gäng vuxna människor som glatt hejar på varandra till att ge sig själva allvarliga skador och dessutom verkar kreditera rökningen när något går bra.

Är det någon slags försenad tonårsrevolt ni håller på med eller vad är det som pågår? Jag vet inte ens om det är sorgligt eller endast patetiskt.

• Anonym
    Anonym (Blev rökare) skrev 2020-05-07 09:27:52 följande:

Ja det stämmer tyvärr, nu röker jag inte mentol men fick reda på detta av en mentolrökande kompis igår, jag tycker synd om henne.

Vad det gäller sen start som rökare tycker jag att det är larvigt att tro att detta är en sen revolt, det är sen upptäckt av bara.

Alla gillar olika, det är bara så.

Nej det är inte larvigt, någonting är galet med er. Som vuxen bör man ha tillräckligt med konsekvenstänk och förstånd nog att förstå att bara för att man vill göra något så ska man inte göra saker som är livsfarliga för hälsan och dessutom kan utsätta andra för risker.
  • Anonym
    Anonym (Blev rökare) skrev 2020-05-19 16:41:57 följande:

Helt rätt!

Hoppas vi blir fler & att du finner en!!

Du hoppas att fler blir rökare? * kliar mig i huvudet. Är du lågbegåvad?
  • Anonym
    Anonym skrev 2020-05-19 16:59:03 följande:
    Du hoppas att fler blir rökare? * kliar mig i huvudet. Är du lågbegåvad?

Anonym (Blev rökare) skrev 2020-07-25 09:48:59 följande:
    Jag gör detsamma, det är absolut den ultimata belöningen och få sin cigg efter träningen.

Har kommit på mig själv när jag ser unga som röker.

Brukar säga till mig själv ?det finns hopp för kommande generationen?.

Rökningen är och förblir min favoritsysselsättning.
    Svar: Ja

• Anonym
    Anonym (Trodde jag aldrig) skrev 2024-03-15 22:12:25 följande:
    Jag kan bara svara för mig själv? Jag tror aldrig jag slängt en fimp på marken.
    Det betyder alltså att du rätt ofta gör det.
Svar på tråden Börja röka?! Hjälp!