Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

Campinglivet

Pasta är gott! och enkelt! Du har nog bara inte sett när de korkar upp 300 kr flaskan vin till.

• Tow2Mater
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-15 23:46:45 följande:
    klart det är gott men ger också hjärt och kärl sjukdomar
    Det gör det inte.
  • Tow2Mater

Enligt TS verkar man klassas som fattig om man äter 'billig' mat som gröt, bacon ägg, flingor, pasta, etc. Jag antar de som då inte klassas som fattiga äter oxfile, räkor, rysk kaviar och champagne till vardags- de hittar du väl på privata lyxyahter och inte på campingar. Ar det så du menar TS?

• Tow2Mater
    Tintin i Amerika skrev 2019-08-16 16:18:23 följande:
    Nej absolut inte!

Endel människor väljer att Missförstå mig
    Vad menar du då? Du kan ju borja med att forklara vad detta betyder:
    #94: "med grö menade jag billig mat som räknar upp med bacon ägg flingor mm:)"
  • Tow2Mater
    Ljbs skrev 2019-08-17 17:20:53 följande:

Angående aktivt val, indier exempel så är det väl ingen som satt en pipa mot tinningen på dom o tvingat dom campa?

Ja jag har besökt campingens gemensamma toaletter och duschar. Just dom jag har besökt har varit av varierande kvalitet men alltid rent o fint skick mot andra typer av offentliga toaletter på caféer restauranger och andra i stan. Duschutrymmena likaså.

Vad gäller parkeringen måste du missat vad jag skrev. Jag menade på att romerna inte campar av samma anledningar som Svensson och att syftet för , vad jag antar vara kommunerna som ser över möjligheterna för romerna att campa, gör detta för att få bort dom romer som campar på allmänna ytor i våra städer.

I övrigt är jag hemskt nyfiken på din nuna, för att ytterligare förvånas över vem som gömmer sig bakom diverse fl trådar, dina resonemang blir ju bara tokigare och tokigare och jag tror inte att du på riktigt.

Han byter nick lite nu o da.
Svar på tråden Campinglivet